Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan jeg plassere en tekst i bloggen din?

webmoney

Søkemotoroptimist
Jeg holder på å prøve ut forskjellige lenkebyggingstrategier.

Som en del av det eksperimentet, ber jeg om litt hjelp av deg (ja, deg, ja) som har en blogg.

Opplegget er som følger:

1) Jeg skriver en liten tekst. Teksten inneholder blant annet ti linker.
2) Jeg sender teksten til deg, og du legger den ut som en "vanlig" posting på bloggen din. Du må gjerne skrive "DETTE ER EN ANNONSE" eller tilsvarende både før og etter teksten.

Du får 150 kroner for dette.

Send meg en PM, så sender jeg deg teksten. Pengene overføres helst via PayPal.

Teksten handler om helt alminnelige varer og tjenester som for eksempel datamaskiner, sommerdekk og visakort. Jeg ser helst at bloggen din har PageRank over null. Og at teksten blir liggende.
 
Sist redigert:

sKrud

Meget sliten student
Skulle gjerne fått et innlegg av meg gratis, men har ikke noen blogg..:( Men hadde vært flott om du kunne postet hvordan dette på virker de forskjellige faktorene. Det er også litt viktig at du da tar med i hvor stort omfang det er snakk om osvosv..

Gleder meg til å høre hvordan dette gikk..:)


-morten
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Er forresten noen som har kommentert deg direkte nå mapdaddy, bare til opplysning.
Sånne anonyme "drittpakker" begynner vi som har vært på nettet i noen år å bli vant med. Min erfaring er at det ikke er noen vits i å sloss mot disse anonyme vindmøllene. Begynner man å kommentere sånt, har man tapt.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg skjønner ikke riktig hvorfor du vil gjøre det på denne måten. Er det ikke enklere å bruke en av pay-per-post tjenestene på DP? Jeg vet en av de tilbyr postinger i 350 blogger for 20 USD. Og de godtar at postene ikke er engelsk om jeg har skjønt det riktig.

Det man får der er 350 helt like blogger og mange av dem er på samme IP. Det høres ikke så Googlegunstig ut. Jeg har selv rundt 100 blogger som jeg bruker på den måten, men jeg poster random bloggposter slik at de ikke skal bli like, I tillegg poster jeg helt tilfeldig tekst innimellom. De fleste gjør ikke det.
 
Sist redigert:

webmoney

Søkemotoroptimist
Mulig jeg gjør det på en ineffektiv måte, men jeg vil gjerne lage unike kvalitetstekster, plassere disse på ordentlige blogger med høy PR og uten nofollow og deretter se effekten av dette.

Jeg må ha føling med hvordan dette virker før jeg gjør dette i stor stil.
 
Topp