Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan kreativitet læres?

Dag Frogner

Supermedlem
Greit at det er svada-kategorien, men det er uansett en fordel at trådene faktisk handler om det som er beskrevet i tittelen. Jeg kan ikke være den eneste som syntes det?

Og ja, når blir tråden dratt inn på noe annet, men det er jo greit i denne kategorien.
 

Nutz

Med lem
Fortsatt noen som tar corbettreport.com seriøst...

En ting kan vi vel være enige om og det er at klimaet forandrer seg. Samme om det er menneskeskapt eller ikke egentlig, om et vist antall år så vil verden være forskjellig fra i dag.
Så spørsmålet er om klimaforandringene er bra for oss, er de ikke det så bør vi finne ut om mulig hvordan hindre forandringene.
Nei, sikkert mye sykt og far out hos han som hos mange andre, men kan egentlig si det samme om den forskergruppen. Noen som fremdeles kan ta disse seriøst etter de stuntene de har gjort?

Klima og Miljø viktig. Men det som er ekstremt viktig er at man handler ut i fra fakta, og ikke politisk manipulerte forskningsdata.
 

looper

Medlem
@KingNothing
Du hadde sikkert ikke trykket hvis det stod Klima & Miljø så har vel noen klart å gi deg litt nyttig info som du ellers ikke hadde fått. Svada!
 

Mortenxx

Medlem
Jeg er enig med King-Nothing her - tråden har faktisk sporet av fra tema i lang tid - omtrent rundt post 44/45 da temaet ble penset inn på klimaforskning og frp-politikk. Jeg kommenterte også avsporingen i post 46.

En forutsetning for å gå off-topic i forhold til et tema er at man har evnen til å komme seg tilbake til tema igjen, eventuelt at man har evnen til å avbryte diskusjonen og flytte den over til en mer egnet plass (dvs. starte en ny tråd eller friske opp en eksisterende tråd med samme tema).

Klimaforskning er et temmelig stort og omfattende tema, og krever mye oppdatering (googling, lesing) hvis noen skal bidra i en slik diskusjon - hvis man ikke allerede er ferdig oppdatert på temaet. Dette er temmelig SÆRT i forhold til trådens opprinnelige tema.
 
Topp