Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Katalogoppføringer, alt på en gang?

Epsilon

Medlem
Jeg ser det står dette på noen danske sider:

Linkbuilding
Her kan du finde en gratis liste over danske link kataloger du kan benytte til linkbuilding!
Tilføj dine hjemmeside til så mange link kataloger så muligt, men gør det så det ser naturligt ud.
Eksemplevis kan du hver mandag tilføje din side til 4-5 link kataloger.

Linkbuilding - Tilføj din hjemmeside til link kataloger

Når du har lagt deg til i norske gratiskataloger, har du da tatt et skippertak og gjort alt på en kveld, eller har du lagt deg til litt etter litt. Hvis du har lagt til alt på en kveld, har du ført til problemer?
 

Keanu

Geek
Jeg gjør også alt på en gang når jeg legger til siden i kataloger. De aller fleste katalogene som i det hele tatt er hvert å legge til siden i, har uansett manuell godkjenning, som gjør at du får en ganske naturlig økning i innlenker over en periode. Noen er raske, og godkjenner innen noen dager, mens andre tar mange uker.
 

xenimus86

Medlem
Jeg gjør også alt på en gang når jeg legger til siden i kataloger. De aller fleste katalogene som i det hele tatt er hvert å legge til siden i, har uansett manuell godkjenning, som gjør at du får en ganske naturlig økning i innlenker over en periode. Noen er raske, og godkjenner innen noen dager, mens andre tar mange uker.

Helt riktig, dermed er det bare å bruke noen timer + RoboForm, så er er jobben gjort, og godkjenningene vil komme naturlig slik at Google ikke reagerer :)
 
Topp