Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøp av nettside

Julian Alois Barthel

Webmaster innenfor Reise
Hei
Jeg er ute etter å kjøpe en nettside.
Er ute etter en side som trenger lite arbeid, som er godt etablert, genererer en lite sum penger( adsense eller noe lignende )

Det kan ikke være .no domene da jeg ikke har en registrert bedrift?

har da ikke tenkt til å bruke mere enn 1000 kr

Lurer dere på noe bare spørr:D
 

Ståle

Medlem
Tror ikke det får en godt etablert side for under 1000 kroner. Men du få sikkert kjøpt noen ferdig oppsatte turnkey sider for den summen.
 

picxx

Well-Known Member
Har en 2 år gammel side hvor domenet akkurat har forfalt.
Om du er int. kan du kontakte meg snarest, så jeg får plukket opp domenet igjen.
Siden er adult (så ingen adsense).
 

Ståle

Medlem
Posten til picxx minte på meg akkurat det samme. Har et domene som har forfalt som du kan få snappe opp. Siden benytter et HotorNot script som jeg kjøpte for 400-500 kroner. Dekk den summen så er scriptet + domeet er ditt. :) Det skal nevnes at dette er ikke en "godt etablert" side.
 

Ståle

Medlem
Heh, det er visst et og annet :) Kanskje jeg skulle hengt ut julestrømpa i år allikevel! ;)

Hehe. Det finnes alltis noen som har forfalt sider som ikke er verdt stort liggende. :)

Må forøvrig trekke mitt innlegg da det viser seg at domenet allerede er snappet opp. Har forøvrig scriptet enda da. $48 på PayPal og det er ditt.
 

picxx

Well-Known Member
Om du ønsker å annonsere en tjeneste så åpne din egen tråd, og ikke ras gjennom forumet og hijack de trådene du treffer på som matcher søket "salg av domener"!
Skjerpings!
 
Topp