Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe Bitcoin

Tonny Kluften

Administrator
Ser at det har kommet noe spam om bitcoin igjen.
Nå er ikke jeg konspiratorisk av meg, men i siste halvår i fjor var det massiv spamming for kjøp av bitcoin. Noe som kan ha presset prisen opp. Spammingen sluttet før jul engang, og kursen falt rett etterpå.

La oss si at noen har kjøpt bitcoin for 1 milliard i mars 2017, verdi $1200 per bitcoin, så kjøper de spam for 500 millioner kroner for å hause opp kursen. Så selger de når kursen er på topp, $17000, og slutter å spamme.

Fortjeneste = 13 milliarder kroner.

Det finnes faktisk folk som har kapasitet til å gjøre det der.
 

Bertram

Member
Jeg holder på sette opp mining, men har hatt noen utfordringer med hardwaren - mistenker PSUen.
For øyeblikket er det mye mer verdifull å spekulere - men det sier jeg fram til en større korrigering, såklart.

Har du tjent noe på dette?
Er det vanskelig å sette opp mining?
 

Bertram

Member
Bitcoin er fremdeles ekstremt billig om man tenker risk/reward.

Ja, det er en sjanse for at alt går tapt, men den har også potensialet til å 100 gange seg. Ikke mange aksjer eller and valutaer som har det potensialet i dag. Jeg tipper 1 BTC koster 10 000 på denne tiden neste år.

Noen dager igjen til 30.08. så der er enda håp. Ser den ligger på USD 6.435,- i dag, men god fortjeneste alikevel siden den lå på ca USD 4.700,- 31.08.2017. 36,9% slår vel det meste man kunne ha satset på.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Har du tjent noe på dette?
Er det vanskelig å sette opp mining?

Jeg kjører 3x RX580 4GB på et ellers minimalt oppsett - dvs 3x3000 +kabinett/psu/i3/ssd = rund 10.000 kr.
Jeg miner Monero og har minet 3.5 de siste månedene, som idag har en verdi på rund 2.600 kr.
Jeg har altså ikke nådd break-even enda.

Tanker var ikke å bli rik på mining, men å kunne varme opp kjelleren gratis.
 
Topp