Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe facebook fans

eightworx

Art Director
Er ute etter å kjøpe facebook fans til facebook page jeg har. Evt. kjøpe ett program som kan gjøre jobben. Har selv programert ett greasmonkey script engang i tiden men det har skjedd store forandringer i facebook som gjør ting litt mer vanskelig så har tenkt å kjøpe noe ferdig er kanskje like greit.

Finnes jo ett hav av slike tjenester online, men mangen virker useriøse og svarer verken på telefon eller mail, noen her som kanskje har erfaringer med noen?

Skandinaviske brukere hadde jo klart vært å foretrekke og jeg ønsker meg alt ifra 10.000 til 100.000 fans så det begrenser jo seg litt. Meningen er i første gang ikke at disse likesene er potensielle kunder men at de senere skal ha en funksjon for siden.

Noen som kan bidra med noe links, råd eller evt. kan levere noe slikt til meg?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Jeg anser det som umulig og uinteressant å kjøpe norske eller skandinaviske fans av en viss mengde - i tilfelle blir det snakk om å kjøpe opp sider eller grupper. Selvsagt er det mulig å få kjøpt utenlandske brukere, men disse er jo totalt bortkastede. Det er neppe mange som skuler til antall tilhengere når siden skal brukes - det er aktiviteten som teller.

Mitt råd er enkelt og kjipt: bygg opp en high quality tilhengerskare over tid, du vil fort merke at det går kjappere jo større du blir (Lettere å bli rikere når du har den første millionen, vil jeg tro?). Kreativiteten din bør du heller konsentrere om HVORDAN du skal få tilhengere ved hjelp av content.

Selv om det har kostet endel arbeid, har vi i alle fall klart å få tusenvis av tilhengere på den "langsomme" måte - og flere skal det bli :) Man er aldri fornøyd - og det er også slik det er best.
 

eightworx

Art Director
Selvfølgelig kan man bygge opp dette over tid men det er ikke hensikten og heller ikke hva jeg er ute etter... Jeg spør regelrett etter råd om seriøse tjenester eller programmer som kan skaffe meg stort antall brukere over kort tid uavhengig av hvem de er. Jeg skal ikke selge dem noe heller ikke tjene direkte penger på sitet men bruke det som ett eksempel... Regner med noen starter å se bildet nå...
 

picxx

Well-Known Member
Du kan også sjekke sider som microworkers, jobboy etc. (finnes mange slike microworkers sider) hvor du f.eks. kan kjøpe en "like" for $0.10
bulkfans.com og slike sider bruker auto-add apps, så sjansen er vel rimelig stor for at du mister en stor del av de du betaler for i løpet av veldig kort tid.

Uansett vil det jo være veldig lav kvalitet på fans man kjøper.
Du kan sikkert også finne noen tilbud på fiverr.com
 

peterandrej

pensjonert moderator
Selvfølgelig kan man bygge opp dette over tid men det er ikke hensikten og heller ikke hva jeg er ute etter... Jeg spør regelrett etter råd om seriøse tjenester eller programmer som kan skaffe meg stort antall brukere over kort tid uavhengig av hvem de er.

Det finnes ikke. Det sier seg selv; enhver tjeneste som selger brukeraktivitet/kontoer/etc er pr definisjon ingen seriøs tjeneste. Tenk deg om.

Men du kan selvsagt kjøpe annonser og kampanjer og lignende hos seriøse aktører, som f.eks Facebook selv, som jo kan gi det resultatet du er ute etter.
 

Nutz

Med lem
Kan kun tenke meg ett scenario der tusenvis av falske fans er en fordel.
-Det er da man skal selge websiden for å kunne forsvare en kunstig høy pris..
Altså lure noen til å kjøpe noe tilnærmet verdiløst.
 

picxx

Well-Known Member
-Det er da man skal selge websiden for å kunne forsvare en kunstig høy pris..
Altså lure noen til å kjøpe noe tilnærmet verdiløst.

Kan jo også være at man f.eks. skal selge et viralt FB script.
Det dummeste jeg kommer over er script av denne typen "få tusenvis av likes etter få timer", som har en demoside med 5 tilhengere, etter 3 uker.

Men nå ville ikke TS ha svar på om hvorfor det ikke lønner seg å kjøpe likes til sin FB side.
Han spurte om hvor/hvordan han kunne gjøre det.
 

Erlend

Medlem
Du kan jo alltids betale folk med mange Facebook-venner til å invitere hele vennelisten til siden/gruppen.
 

eightworx

Art Director
Gammel tråd, men jeg fikk det til så kan jo forklare hvorfor.

Vi lagde en demo applikasjon som var svært atraktiv men siden vi er ett markedsførings byrå hadde vi ikke noe brand bak det og ville kun bruke denne demo applikasjonen til å vise kunder noe vi hadde laget før og som de kunne teste. Det høye antall likes på siden brukte vi som en "ja det er marked til å bruke Facebook som medie for din bedrift" Flere av våres kunder som bruker 1 til 2 millioner i markedsføring i måneden har forsatt ikke forstått at Facebook og andre sosiale medier faktisk har en innvirkning på hvordan folk oppfatter, ser på deres brand og produkt.

Vi vet, men det gjorde ikke de, derfor var denne demo siden god å ha. Isteden for å sitte i møte lokalet og si, ehm nei vi har ikke laget noe men vi vet hvordan! Og vi vet at det vil virke for det bare vet vi!

Vi har siden jeg startet denne tråden satt op 13 vellykkete applikasjoner og pages noe som er med å åpne øynene for firmaer som trenger å fornye seg...

Beklager en dårlig post men å skrive på ipad er noe drit...
 
Topp