Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøpe likes eller helst subscribers!

Hei har bestemt meg og betale litt for øke tallet på subscribers profilen min eller likes har ikke bestemet meg helt ennå:) det er for og gjør det dette engetlig mest for tallet skyld. så fant ut at det var billigst og best på Fiverr - Hire people to do things for $5 men det er så mange og velge i mellom så om folk kunne hjelpet meg og finne de beste tilbudene på facebook likes / subscribes profile (aller helst) på Fiverr - Hire people to do things for $5 så hadde vært evig takknemlig:) leter selv også men tenkte og høre med dere med litt erfaring og aller viktigste er tallet og kvaliten forhandleren gir :)
 

zapotek

Medlem
Du spør her om kvaliteten på produktet forhandleren gir på falske likes? Alle falske likes har null verdi bortsett fra et tall som gir en illusjon om at du har en populær profil. Det finnes ikke falske likes med god kvalitet.

PS! (du som har medierådgiver og greier) - For å lykkes i bloggverdenen må du gi brukerne dine en form for nytte- eller underholdningsverdi som gjør at de kommer tilbake til bloggen din om og om igjen. Gode bloggposter som de får lyst til å dele med vennene sine. Det du holder på med her er bare kortsiktige snarveier som fører ingensteds hen. Jeg hadde f.eks. blitt skeptisk til innholdet på en Norsk blogg som hadde hatt 5000 followers fra Inda...
 
Sist redigert:

looper

Medlem
Hva er poenget med å kjøpe likes? Det her er like meningsløst som å Pachinko baller i Japan. Nei du, gjør deg fortjent til likes. Jeg klarer ikke se helt verdien av å kjøpe de.

Forresten så må du være veldig forsiktig hvis du skal kjøpe liks. Vistnok så har Facebook laget en app som sender ut masse ormer,mark og maur dersom du kjøper likes. De biter skikkelig har jeg hørt og spiser opp frokosten din.
 
Spør du meg, så ser det MYE bedre og mer seriøst ut med 200 ekte norske fans enn 3000 falske utenlandske profiler. Kvalitet over kvantitet! Til syvende og sist er det jo uansett bare de ekte profilene som faktisk følger deg og leser bloggen din, og det er jo det som betyr noe.
 

Aesthetics

New Member
Etter hva jeg har lest på nettet er det ingen av de som leverer bra kvalitet heller, tar utrolig langt tid før du får de likes'a du har blitt lovet. Og i tilegg skriver de ting som 'hello how are you' og sånn på din side, når 20stk med indiske navn skriver det skjønner man at det er urent mel i posen.
 

Carl82

Medlem
Hei har bestemt meg og betale litt for øke tallet på subscribers profilen min eller likes har ikke bestemet meg helt ennå:) det er for og gjør det dette engetlig mest for tallet skyld. så fant ut at det var billigst og best på Fiverr - Hire people to do things for $5 men det er så mange og velge i mellom så om folk kunne hjelpet meg og finne de beste tilbudene på facebook likes / subscribes profile (aller helst) på Fiverr - Hire people to do things for $5 så hadde vært evig takknemlig:) leter selv også men tenkte og høre med dere med litt erfaring og aller viktigste er tallet og kvaliten forhandleren gir :)

Dette er en veldig risikabel strategi. Facebook har automatiske systemer som stenger sider med kjøpte "Liker" i tillegg overvåkes dette manuelt. Du kan få noen hundre eller tusen Liker, men risiko for at siden din blir stengt er høy.
 
Topp