Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper nettsider

Morph

Svart belte i snoking
Jeg er interessert i å kjøpe nettsider. Helst norske, gjerne innen finans, men alt kan være interessant.

Opptil 50 000 kroner.

PM med trafikktall og eventuell inntekt.
 

Morph

Svart belte i snoking
Drar opp igjen denne. Har kjøpt flere nettsider på Webforumet til nå i år, og kan være interessert i flere utover denne høsten.

Finans, reise og spill er nisjer som er mest interessante, men det viktigste er at det er knyttet til affiliate. Jeg ønsker å se trafikktall siste 12 og 3 mnd, samt inntektstall dersom du har det. Budsjett omtrent som i fjor - kan også gå høyere hvis det skulle bli aktuelt.

Ser frem til PM :)
 

Morph

Svart belte i snoking
Fortsatt interessert i å kjøpe nettsider frem mot nyttår. Kan denne gangen også være interessert i utenlandske, så lenge det er inntekt og trafikk å vise til, men primært er jeg ute etter norske og svenske nettsider. Gjerne innen finans, men alt innen affiliate er topp!
 

Morph

Svart belte i snoking
Fått et par henvendelser når det gjelder domener. Primært ikke ute etter det, men hvis du har noe innen finans og reise kan jeg tenke på det :)
 

Morph

Svart belte i snoking
Drar opp igjen denne. Nå er budsjettet økt og velger å ikke sette et tak denne gangen. Alt av interesse, men det må være noe trafikk og selvsagt aller helst noe inntekt. Ta kontakt på PM!
 

Morph

Svart belte i snoking
Fått noen henvendelser på denne nå. Fint om dere tar med inntektstall og trafikktall den siste tiden. Spesielt interessert i finanssider, men alt innen affiliate er potensielt av interesse.

Vi blir enige om en fastpris, eller eventuelt en hybridavtale der du får x-antall cash og resten som earnout (prosenter i en avtalt periode). Alt er mulig, og vi er svært fleksible.

Håper på flere henvendelser!
 

Morph

Svart belte i snoking
Bumper denne. Vi har stort budsjett og interessert i alle affiliateprosjekter. Det må dog finnes inntekt. Ta kontakt på PM :)
 

Morph

Svart belte i snoking
Lager liv i denne igjen. Vi er fortsatt ute etter å kjøpe nettsider. Det må finnes trafikk, og aller helst inntekter. De fleste bransjer av interesse. Pris blir vi enige om. Ta kontakt! :)
 
Topp