Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjøper sponsede artikler

Morph

Svart belte i snoking
Hei

Vi ønsker å kjøpe sponsede artikler/innlegg på nettsiden din. Vil i de fleste fall dreie seg om finans. Vi blir enige om priser :)
 

Stoppet

Banned
Hei, jeg har følgende:

Notitia.no

Siden er under oppbygging og består i dag av rundt 250 artikler/blogginnlegg.

Fortrinnsvis ønsker jeg artikler til kunnskapsbasen. Disse må legges opp som en artikkel over råd, tips eller en guide om hvordan man gjør et eller annet. Her er noen par eksempler for å vise stilen:

Eksempel 1 (artikkel i stilen tips)

Eksempel 2 (Artikkel i stilen guide)

Eksempel 3 (Artikkel i stilen råd)

Du kan ellers se flere eksempler direkte i kunnskapsbasen.


Hvis du sliter med å få til noen av disse stilene kan du eventuelt skrive en mer generell artikkel som legges til i bloggen på nettstedet. Alle artikler må være av bra kvalitet og på minimum 350 ord for en lenke og helst over 500 for to lenker.


Quizeksperten.no

Her kan det eventuelt skrives om finans relatert til denne eller denne Quizen. Da kan jeg linke internt til disse i artikkelen. Samme som over: Alle artikler må være av bra kvalitet og på minimum 350 ord for en lenke og helst over 500 for to lenker.
 

Morph

Svart belte i snoking
Kjøper gjerne flere. Interessert i de fleste nisjer, men spesielt finans og forsikring.
 

Morph

Svart belte i snoking
Gjort flere deals her nå, tusen takk for det. Bumber denne en liten tur, og håper på flere :) Ta kontakt!
 

Morph

Svart belte i snoking
Dette er fortsatt aktuelt - ta gjerne kontakt for å se om vi kan lage en avtale. Vi er interessert i de fleste sider.

Dersom det er mer interessant med lenkebytter, er det selvsagt også en mulighet.
 
Topp