Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klesgenerator

Hei

Min bedrift driver med profilering av idrettsutstyr og jeg lurer på om det finnes noen "design din egen t-skjorte/shorts" plugins for wordpress?

Backend:
-Kunne legge inn egne produkter
- Kunne legge inn egne logo og tall

Frontend:
Pre-generator
1) Velge produkt fra en oversikt av ulike produkter (typ. vanlig nettbutikk layout) (+farge, str ++). Når man har valgt produkt kommer man inn i generatoren.
Generatoren:
2) Velge tekst
3) Velge bilde/logo(kunde må kunne velge hvor på produktet alt skal være)
4) Velge tall (kunde må kunne velge hvor på produktet alt skal være)

Altså: velg produkt-->så kommer man inn i generatoren og velger 1)tekst, 2)bilde/logo og 3)tall

Design: enkel, knapp, brukervennlig

Inspirasjon:

Sånn ser det ut før man er inne i generatoren

Customink sin tskjortegenerator
 
Sist redigert:
Har sjekket spreadshirt men det går ikke. Ulempen der er at løsningen er svært lukket fordi jeg må selges deres produkter og ikke de jeg har på lager selv+at de står for all produksjon og leveranser+at jeg mest sannsynlig ikke får lov til å inkludere deres generator på min heimeside.

Ingen andre som har hørt om noe slikt?

Finnes det større forum for wordpress enn dette?

Hva ligger prisen på for å lage noe sånt og hvem kan gjøre det? Koding+design
 
Sist redigert:

xdex

Medlem
Dette kan man gjøre med javascript, om det finnes noen plugins, aner jeg ikke. Men det er faktisk ikke så vanskelig å lage en slik løsning med javascript kunnskaper, eller faktisk HTML5 i disse dager (som også er litt begrenset, selvfølgelig).

Oops! A problem has occurred with your request! - CustomInk.com bruker javascript, og det er faktisk ikke så ille.

1) En box du kan flytte rundt, med bilde eller tekt
2) En lagre knapp, som sender bildet du lagde med informasjon for bestilling.

Nei, er du gal???? :eek::eek::eek:

Sjekk Wordpressforumet: WordPress › Support

Tviler dog sterkt på at det finnes et slik plugin.

Man trenger ikke være gal, det er langt i fra vanskelig og lage noe slikt, noe enkelt som fungerer kan man gjøre på en dag eller to. Noe mer komplisert? sikkert noe man kunne tatt betalt for.
 
Her er min post på wordpress sitt globale forum:

--
Hi

My company sells sports equipment and provides print for local fotball(soccer) teams. Typically it is a logo of the team on the front as well as multiple sponsors and on the back it is the last name of the player and the number and maybe sponsors here too.

I wonder if there are any "design your own kit" plugins for WordPress?

Requirements:

Backend(admin):
-Admin has to be able to add my own products that I sell
-Admin has to be able to add his own art, logos and such

Frontend(users):

Pre-generator
Stage 1) From the website the user has to be able to select the appropiate category and then the desired product from a list of products like in a normal web shop layout. As you navigate and choose a product the user should be able to choose between sizes and colours.
Stage 2) When you've chosen the product you come into the generator.

The generator:
3) Select the image/logo/art/sponsor, size and where to place it
5) Select the text and where to put it

Design: simple and intuitive

Oops! A problem has occurred with your request! - CustomInk.com
--
Ingen har svart ennå. Det er gått 5-6 minutter.

Jeg håper det finnes. Hvis ikke burde noen lage det!
 

xdex

Medlem
Sist redigert:
Vil du si at "Produktdesigner für Ihren Onlineshop" passer de behovene jeg har listet opp?

Hvis ja, hva ligger prisen på denne "api-løsningen" på?

Jeg har en nettbutikk som er drevet av wordpresss, går det bra å integrere disse to?

Takk
 

xdex

Medlem
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
den løsningen der ser jo absolutt ikke dum ut, men som man ser må man enten ha litt peil og sette det opp selv (evt få noen andre med peil til å gjøre det), eller man kan betale dem noen tusen for å gjøre det (ser de tar $499 for en standardløsning)

Det er selvsagt *mulig* at man finner noe ferdig til wordpress på codecanyon e.l. for en hyggelig pris, men jeg har fremdeles aldri sett noe sånt, og egentlig har jeg litt tvil om at man finner det. Tror nok å bruke den tjenesten Roaa linket til, og å betale dem (eller roaa) litt for jobben, vil være den billigste og beste løsningen.
 

adeneo

Medlem
...Tror nok å bruke den tjenesten Roaa linket til, og å betale dem (eller roaa) litt for jobben, vil være den billigste og beste løsningen.

Den ferdigløsningen som er lenket til lengre opp koster vel også 1 euro per solgte produkt?

Selger man tusen t-skjorter i måneden så blir det fort dyrt.
 

xdex

Medlem
Betaler kun pr solgte produkt ja, dette er forsåvidt ingenting, ca 7.50,- pr produkt. Dette er også ett godt alternativ for småbedrifter eller butikker som kun skal selge litt. Dersom du skal selge mye, og vet at salget (som du sier) ligger på 500-1000 t-skjorter i mnd, da kan du leie inn en utvikler (bare å ta kontakt) for å gjøre jobben, slik at du har en god løsning som vil fungere for deg.

Dersom du ikke helt vet hvordan butikken går, er dette absolutt en god start.
 
Forutsatt at jeg ligger et sted mellom 50-100 salg per måned, så utgjør dette 3500-9000 kr på 12 måneder. Kanskje like greit å få en kar til å lage et eget system bare for vår butikk?
 
Topp