Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Klikk og penger

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du vil 99% garantert bli oppdaget av Google.
Dem er verdens største internett annonseringsselskap. Tror du virkelig ikke dem oppdager proxy trafikk?

Bygg heller en skikkelig side, fokuser på plassering, farge og unngå adblindsness. Med litt kvalitetsinnhold så vil brukerene komme, og dem vil klikke!
 

Gomlers

Member
Kanskje hvis du kjører en proxy via en proxy, som kjører via en proxy på en spoofa IP så ville det muligens vært ok.. (om du hadde hatt tid nok til å vente på nedlastning av sida) Ellers er jeg enig med de andre her; dårlig ide om du er interessert i å bygge en passiv annonseinntekt som har noe for seg over tid...
 

Gomlers

Member
Sant nok..


Så du sitter her klokka 03.00 på en fredagskveld du også? ;)
Har vi noe liv?

Jeg har akkurat gjort om alle sidene på webartikler til Valid XHTML 1.0 Transitional.. haha.. det var 50 store filer det.
Tok noen timer, men morsomt å se hva som skjer hvis jeg SEOer litt på den måten også,
aldri prøvd før.. Men damn det var kjedelig.

Litt O.T her men.
 

picxx

Well-Known Member
Du vil, etter kun få klikk, få sperret kontoen din om det er proxy klikking hos adssene.
Dette gjelder forresten ikke bare om du klikker selv.
 

Gomlers

Member
Så å kjøre adsense i en frame øverst på siden er ikke en spesielt god idé med andre ord?

- Det som skulle fikse pensjonen min og alt... :D
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ja, det er dumt når sånne ting skal skje...
Jeg husker en gang for leeeenge siden, da google faktisk sendte meg en advarsel.
De skrev at jeg skulle slutte og søke via søkeboksen jeg hadde på sidene mine selv. Jeg hadde vel gjort det ett par ganger, men jeg er veldig glad for jeg aldri klikket på annonsene i søkene.. Da hadde de vel sikkert stengt meg ute med en gang.. :p
 

picxx

Well-Known Member
hehe det er dumt at google skal være så veldig harde med akkuratt det der..

Det er ikke bare google som er strenge på dette.
De fleste sponsorer, være seg ppc, ppl eller også ppa og pps sponsorer er strenge på dette.
Du hadde vel neppe likt det noe særlig om du hadde drevet en ppc søkemotor og dine affiliates hadde sitti hele dagen og klikket på egne annonser for å generere inntekt til seg selv?

Det dumme med google er at det er publisheren som selv må passe på hvem det er som klikker på annonsene, slik at det er veldig lett for en syk 3.de part å ødelegge for andre. (Jepp, har selv opplevd akkurat dèt!)
 
Topp