Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kode for å invitere alle vennene på Facebook?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har tidligere brukt en kodesnutt for å invitere alle vennene mine til diverse "fansider", men disse slutter å fungerer en etter en etterhvert som Facebook gjør endringer.

Dette er den siste jeg har brukt:

Kode:
javascript:elms=document.getElementsByName("checkableitems[]");for%20(i=0;i<elms.length;i++){if%20(elms[i].type="checkbox"%20)elms[i].click()};

Den fungerer på et vis, fordi alle vennene mine blir markert, men jeg har spurt 3-4 stk og ingen av de har fått invitasjon, så et eller annet sted går det galt.

Er det noen her inne som har en kode som faktisk fungerer?
 

Msites Ltd

Livsnyter
Ja - en som garantert funker.....

kklikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk...klikk... osv.

Funker HVER gang! ;-)
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har helt sluttet å klikke gjennom hele vennelista (over 1400 stk) når jeg inviterer.
Grunnen til dette er at jeg mistenker at det er en timeout elller noe slikt på den applikasjonen. Inviterer 100 stk. i slengen og tar det heller over tid.

Forøvrig bedre å "invitere" venner ved å sende massemail (opp til 20 i gangen) da invitasjonen til sider nå blir gjemt bort uten at brukeren får beskjed om meldingen (ihvertfall slik på min konto) om de ikke selv trykker seg inn på Meldinger-->annet.

Forøvrig funker metoden til Msites fett :D
 
Topp