Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kommentere på FB som Page?

kongen

kongemedlem
Hvis man har en Fanpage på Facebook, kan man kommentere på andre Fanpages som Fanpage eller bare som privatperson?
 

Hakasu

Medlem
Ja, en fanpage kan kommentere på en annen, men man må like fanpagen man skal kommentere på først. Kan hende det kan forandres på inne på instillinger, men fungerte når jeg prøvde med en av mine.
 

Dre_C

Medlem
Ja, du kan gjøre det på egne fanpages, men er ikke sikker på om dette funker på andre fanpages.
 

picxx

Well-Known Member
Nei, du kan ikke kommentere på andre sider "som" egen side.
Men, det skal visstnok være mulig å publisere på andre pages via en twitterkonto ved bruk av rette app'en.
(Finner det ikke igjen akkurat i farten, men skal poste det hvis jeg kommer over det igjen)
 
Joda, man kan kommentere på andre sider som egen side, som Hakasu sier. Det må man gjøre er å først gå inn på Brukerkonto og velge "Bruk som side" eller noe slikt. Da er man pålogget Facebook som en "Side" og ikke med sin vanlige profil. Man må dog like de andre sidene man ønsker å kommentere på.
 

kongen

kongemedlem
Gjelder dette også Applikasjoner? At man kan kommentere som profilen til en Applikasjon på andre sine Fanpages?
 

picxx

Well-Known Member
Joda, man kan kommentere på andre sider som egen side, som Hakasu sier. Det må man gjøre er å først gå inn på Brukerkonto og velge "Bruk som side" eller noe slikt. Da er man pålogget Facebook som en "Side" og ikke med sin vanlige profil. Man må dog like de andre sidene man ønsker å kommentere på.

Hvordan gjør man dette?
Vet det er mulig å gjøre det omvendt, å kommentere med privat profil på din fanpage, men har ikke funnet noe info om at man kan kommentere på andre fanpages "som" egen fanpage.
Det er jo heller ikke noen begrensninger på hvor mange fanpages en (personlig)konto kan ha, så inntil du kommer med fasiten her betviler jeg det faktisk ganske sterkt.
 

Hakasu

Medlem
Klikk på brukerkonto øverst i høyere hjørne, klikk på "Bruk Facebook som side" og velg den siden du vil kommentere fra. Deretter kan du finne en annen side og skrive kommentarer der som du selv ønsker. Etterpå kan du klikke på Brukerkonto igjen for å bytte tilbake til din vanlige profil.

Det ser derimot ikke ut som en side kan kommentere på veggen til en vanlig person.
 

picxx

Well-Known Member
Får ikke til å kommentere på noe som helst som side jeg.... har du et eksempel hvor jeg kan legge inn en kommentar?
 

picxx

Well-Known Member
Har kommentert på en av dine FB sider ;)


Det må være en side som er skjult for meg.
Gikk gjennom samtlige her jeg nå (p.s. den saken på diggmeg var det jeg som la ut i går) og fant ikke ett eneste nytt innlegg.

.
.

og for å være på den sikre siden sjekka jeg enda en gang...men nopes.
 

Travellingman

Nettgrunder
Var litt rart dette for når jeg poster ett innlegg på veggen ser jeg det kommer opp. Men når jeg går ut av siden og inn igjen er det borte....

Har kommentert på VG sin bil og motorside for noen dager siden og kommentaren ligger der ennå ihvertfall.
 

kongen

kongemedlem
Hadde bare applikasjoner på denne kontoen, men fikk det frem på en annen konto hvor jeg har sider.
 
Topp