Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kompis/medeier/partner søkes i Tromsø

peterandrej

pensjonert moderator
Jeg heter Peter Andre Jensen og har drevet sånn smått med webutvikling/design i snart et år. Hovedsegmentet jeg har rettet meg inn mot så langt er privatmarkedet og SMB. Oppdragsmengden er sterkt økende og jeg har forsåvidt nok å gjøre. Jeg har til dags dato enda ikke brukt en krone på markedsføring av egen bedrift og egne tjenester, da jeg nok ennå er i en oppstartsfase av utviklingen av egen bedrift. Slikt tar tid, og tid har jeg faktisk ikke nok av.

Jeg har et håp/et ønske/en visjon om at jeg innen et år skal ha klart å stable på beina en bedrift som er liten nok til at jeg kan være med på absolutt alt av avgjørelser, men samtidig stor nok til at bedriften gir meg et helt ok levebrød. Jeg ser umiddelbart at det både er mer fruktbart rent økonomisk, faglig og ikke minst sosialt, at jeg ikke gjør alt alene.

Jeg ønsker derfor i første omgang å komme i kontakt med en annen som bor i Tromsø og som driver omtrent med samme greiene som meg, men som kan utfylle meg der jeg mangler kunnskap, for et framtidig samarbeid.

Kanskje en annen som driver et enkeltmannsforetak akkurat som meg, men som går med ønsker om å kanskje drive det hele litt lenger.

I begynnelsen ser jeg for meg at vi samarbeider om våre felles prosjekter, altså at jeg for eksempel leverer én del og du en annen del. At vi også samarbeider i forhold til kundene, sånn at hvis jeg har alt for mange oppdrag på én gang, så kan jeg sende noen over til deg og vice versa. Det er også ønskelig for meg at vi kan gi hverandre tilbakemeldinger på egne prosjekter og så videre.

Du kan si at jeg søker etter en "kompis" som jeg lære å kjenne, som jeg kan samarbeide meg og som kan være med på å starte opp en bedrift der vi begge er eiere og ansatte. Hvordan/når/hvis/hvor er noe vi må ta på sikt, men jeg antar at jeg sikkert ikke er den eneste som jobber mye alene hjemmefra og som kunne tenke seg å kanskje være en del av noe større. Bare dette med å se et annet menneske i løpet av arbeidsdagen hadde vært fryktelig godt egentlig.

Jeg er også interessert i å ta del i et kontorfellesskap, at vi altså deler utgiftene med en kontorplass.

Jeg har studert markedsføring på Høyskole, er 26 år, og har kompetanse innen html/css. Hvis du er omtrent på samme alder, kanskje med en interessant/komplementerende utdannelse og kanskje driver med programmering eller noe annet jeg ikke kan - så hadde det vært veldig hyggelig om du kontaktet meg for å ta en prat.

I første omgang kan jeg ikke love noe som helst, vet ikke om dette er rett kategori å sette innlegget i en gang, men jeg kan love at et eventuelt framtidig partnerskap i samme bedrift vil kreve blod, svette, tårer og en hel masse jobbing. Du blir neppe millionær med det første for å si det på den måten.

Ta gjerne kontakt med meg hvis du synes noe av dette hørtes ut som noe du kunne tenke deg å være en del av.

Jeg er åpen for alt, også om du ikke driver med webutvikling/design eller noe sånt. Driver du en nettside og har behov for kontorplass, etc så er jeg interessert i å komme i kontakt med deg.

epost:
post@peterandrejensen.no

blogg:
Peterandrej

firmaside under bygging:
Peterandrejensen.no

telefon:
95 96 95 43
 

peterandrej

pensjonert moderator
Kenneth: har digitalkamera, men kan vel ikke akkurat kalle meg fotograf.. men det er klart; er dama dritfin så det må vel kunne løse seg (hehe)..
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Skaff deg et skikkelig kamera og litt erfaring (jeg kan hjelpe deg å sette opp TFP's). Tror du kan ha et godt marked oppe i nord, for det kryr av overdeilige, vakre jenter der oppe i den fuktige kulda (Jeg ser dem løpe langs veien hver gang jeg er i familiens feriehus i Lofoten), men fotografer er det mangelvare på der oppe!
 
Topp