Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Komplett matportal til salgs

matimagen

New Member
Presentasjon

Artikler på siden: Mer enn 4200
Google Page Rank: 4/10

Unike brukere pr uke: 8000 ( Totalt: 421047 for 2009 )
Sidevisninger pr uke: 35.000
Brukerne: geografisk spredning over hele landet, vel så mye i storbyer som mindre tettsteder. 60% er kvinner, 40% menn, og aldersgruppen er ca 30% fordeling på 30-40, 40-50 og 50 eller eldre. Trafikken tar seg betraktelig opp mot jul, ettersom det er høysesong.


Foreligger fast annonseavtale med annonsebyrå (AdLINK Mat Aller internett) - verdi inntil 940.000 pr år. ( dette innbefatter dekning av våre 8 annonseplasser, samt 2 annonseplasser som går ut til 10000 - 13000 brukere i nyhetsbrev hver uke.

Det foreligger fast avtale om hosting, og serveren er lokalisert i Norge.

Selger 50% i selskap med store muligheter for den rette.

Prisantydning: 250.000

Ved eventuelle spørsmål, send pm og jeg vil ta videre kontakt.
 
Sist redigert:

Bjørnar

Gründer
i tittelen skriver du at du selger komplett matportal, i teksten under skriver at du selger 50% av selskapet. kan du spesifisere?
 

matimagen

New Member
Det er et AS

slik at det er denne aksjeposten på 50% som selges.

Dette er en "live" site, slik at det ikke er mulig å splitte dette. Aksjeposten gir selvsagt andel i nettstedet og mulighet for videre påvirkning. For å klargjøre dette; det man kjøper er ikke en del av noe. Dette er et selskap som er i full drift. ASét eier alle aktive, inklusive nettstedet med alt innhold, database etc.
 

Kassimaja

Geocacher
Så det du selger er et selskap som eier 50% av en nettside? Hva forventer du av den nye eieren i tillegg til kapital?
 

Msites Ltd

Livsnyter
*Humrer i skjegget* ... det er ikke enkelt når man kommer litt skjevt ut fra begynnelsen av!

Men, han ønsker seriøse henvendelser på....tja, si det!

Hva vet vi:
- det er en "komplett" matportal
- han skal ha 250.000

Hva er vi usikre på:
- om det er 50% av selskap han selger (sannsynligvis)
- om det er en passiv/aktiv investor/eier han ønsker
- hva "store muligheter" er

Jeg håper også han mener med "komplett" at den er godt innarbeidet :) For komplett blir den vel aldri hvis den skal være "levende".
 

picxx

Well-Known Member
Slik jeg leser det er det relativt enkelt.
Man ønsker en investor som går inn med 50% av selskapets verdi (hvordan verdien er utregnet får man sikkert svar på med en pm).
Inntjeningene til selskapet er "inntil" 940.000/år (hva man legger i "inntil" får man sikkert også svar på med en pm).
Så egentlig relativt enkelt .. om noen ønsker mer inngående info er det vel bare å sende TS en pm :)
 

testdriver

Ha det bra..
Herregud, dere klarer å spolere mange tråder!

Han ønsker å selge 50% av selskapet som eier denne nettsiden. Spørsmål? PM!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Herregud, dere klarer å spolere mange tråder!

Han ønsker å selge 50% av selskapet som eier denne nettsiden. Spørsmål? PM!

Herregud, vi prøver jo å bare vite hva det er han skal ha 250k for!

Han ønsker å selge 50% av selskapet som eier denne nettsiden sier du. Javel? Hvordan i svarte vet du det? Jeg må være ærlig nok til å innrømme at jeg ikke aner hva det er han selger. Er det 50% av et selskap som OGSÅ driver denne nettsiden, er det 50% av selve nettsiden, er det 50% av et selskap som hovedsaklig driver denne nettsiden, eller er det noe annet?

Vi aner jo ikke. TS kan ikke bare gjemme seg bak "vi tar det på PM" når han har lagt ut en salgstråd i et offentlig tilgjengelig forum. Men han forsøker i det minste å klargjøre saken, det skal han ha:

For å klargjøre dette; det man kjøper er ikke en del av noe.

Jeg vet ikke med dere, men JEG synes iallfall ikke at dette var så voldsomt klargjørende. Synes du, Testdriver?
 
Topp