Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konkurranse på Agurkposten!

peterandrej

pensjonert moderator
Skulle bare si til alle her at jeg nå kjører en konkurranse på agurkposten. Hele fem vinnere får hver sin kopi av mitt fjords09 som også selges gjennom Unique Blog designs. Det er snakk om et magazine-theme for Wordpress, med geirangerfjorden i header.

.psd filene følger med så det er enkelt å endre på themet hvis du vinner. Forøvrig er det et ganske populært theme.

Hvordan blir du med i konkurransen??
Enkelt. Gå inn på agurkposten:
Konkurranse: Vinn ekslusivt Wordpress theme! | Agurkposten.no

Og skriv deg opp på et epost-abonnement. Ja, det er gratis. Og ut av de som melder seg opp som abonnenter trekker jeg altså ut fem stykker.

Lykke til!
 

peterandrej

pensjonert moderator
Går bra dette. Så langt har mer enn 20 meldt seg opp. Det er ganske bra egentlig. Hvis jeg beholder 50% av dem som faste lesere har dette vært en suksess. Og enda er det 2 uker igjen av konkurransen. Blir å oppdatere med litt flere premier etterhvert for å gi det hele en ny "go" i neste uke. Har jo drøssevis med themes og slikt å ta av, så det går nok bra.

RSS er en av faktorene, I USA faktisk den viktigste, for å avgjøre hvor populær en side er og hvor brukbar den er for å kjøpe annonser på. Anonnsører digger sider man mange rss-subscribers i og med at de vet at dette er en etablert side med mange faste lesere.
 
Topp