Kjapp og trygg hosting for Wordpress

konkurranser på sin Facebook pages

river

Medlem
Har det blitt forbudt å arrangere konkurranser på sin Facebook Fan grupper(pages)?

Dvs konkurranser der dine fans(likes) inviterer alle sine venner og skriver i kommentarfeltet hvor mange de inviterte.

Mener jeg leste dette et sted. Tror jeg tar feil, men vil bare være sikker.

På forhånd takk for svar.
 

picxx

Well-Known Member
Litt skuffet her... istedet for å påpeke hva som ikke er lov, hvorfor har ikke brukere av webforumet utviklet en mal for hva som faktisk er lov?
Hvorfor i helvet.e skal man alltids se begrensninger der man kan se muligheter?
Ubegripelig?!
 

Msites Ltd

Livsnyter
Litt skuffet her... istedet for å påpeke hva som ikke er lov, hvorfor har ikke brukere av webforumet utviklet en mal for hva som faktisk er lov?
Hvorfor i helvet.e skal man alltids se begrensninger der man kan se muligheter?
Ubegripelig?!

Hva er du skuffet over? At det ikke blir listet "100 gode ideer for facebookmarkedsføring"?

Nå var det jo ikke det trådstarter spurte etter ;)

Jeg synes Beate Sørum sin bloggpost er enkel, god og gir noen klare retningslinjer på hva som faktisk er lov.

Man skal se muligheter - i stedet for begrensninger - det er vi helt enige i!
 

MN2010

Medlem
du kan ha en konkurranse på hjemmesiden din som markedsføres på facebook.
det er nesten det samme, men for facebook er det en viktig forskjell.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Vil nå si at det nesten er viktigere å vite hva som IKKE er lov, enn hva som ER lov, for det som ER lov er det en milliard forskjellige kombinasjoner av, mens det som IKKE er lov er relativt enkelt oppsummert, og det er tross alt disse tingene som kan få siden din stengt!

For all del - har man gode ideer og lovlige løsninger man vil dele, så er det selvsagt supert, men å vite hva som IKKE er lov er fremdeles et absolutt must, så man ikke driter seg ut.
 
Topp