Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Konkurranser på tradedoubler

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg liker konkurranser. Man har jo trossalt sjansen til å vinne noe. Tradedoubler har mange konkurranser, men det frister lite å delta. Hvorfor? Jo, fordi jeg vet aldri hvordan jeg ligger ann.

I en konkurranse gjelder det som oftest å være best. På tradedoubler så føles det litt som om du konkurerer i mørket, siden du ikke har den fjerneste anelse om hvordan du ligger ann i forhold til dine konkurrenter. Hva med å begynne å publisere en liste over f.eks "Affiliates med flest salg", "Topp 10", "Din posisjon er nummer #8" osv. Med sistnevnte behøver man jo ikke engang røpe salgstallene, om det er den store hemmeligheten.
 

picxx

Well-Known Member

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
De aller fleste surfere vet ikke engang hva en affiliatelenke er, det er nok bare webnerder som uansett hadde omgått affiliatelenker! Ang grafikk på siden så venter jeg fortsatt på svar på søknaden.. :)
 

picxx

Well-Known Member
De aller fleste surfere vet ikke engang hva en affiliatelenke er, det er nok bare webnerder som uansett hadde omgått affiliatelenker! Ang grafikk på siden så venter jeg fortsatt på svar på søknaden.. :)

Snakket egentlig ikke om affliate lenken, men den meta redirecten som erlagt inn etter 10 sekunder. De aller fleste holder på å lese på siden, for så å bli redirectet til en annen side.

p.s. Om du enda ikke er en affiliate for brafilm, og heller ikke har snakket med dem ang. grafikken burde du kanskje ikke bruke deres grafikk på dine sider?
 

Ståle

Medlem
p.s. Om du enda ikke er en affiliate for brafilm, og heller ikke har snakket med dem ang. grafikken burde du kanskje ikke bruke deres grafikk på dine sider?

Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse. :p
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
p.s. Om du enda ikke er en affiliate for brafilm, og heller ikke har snakket med dem ang. grafikken burde du kanskje ikke bruke deres grafikk på dine sider?

Tradedoubler oppfordrer jo til å legge ut innholdet med engang du signer opp, så da gjør jeg selvfølgelig det! Men nå er vi uansett off-topic, denne tråden handler om konkurranser hos Tradedoubler.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Helt enig!

Kenneth, her er jeg veldig enig med deg....en oppdatering på hvordan man ligger an ville vært meget motiverende, men samtidig kanskje litt demotiverende for de som føler at de ligger så langt unna at de ikke har mulighet til å vinne!

Så denne saken har nok to sider! Men, at man i alle fall hadde publisert hva de på topp 10 nådde ved konkurranseslutt kunne vært motivasjon for neste konkurranse.

Tradedoubler er i det hele tatt dårlig til å oppgi tall på noe som helst. Tradedoubler har ikke vært noen suksess for min del opp gjennom årene!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg tror det som ville være mest vinn-vinn for begge parter ville være en rankering som sier "du er nummer 3 i konkurransen". Da røpes det ikke om du er 2 eller 200 salg unna førsteplass, så det kan fortsatt være en indikator på at du vil prøve videre, og det behøver ikke ødelegge motet ditt!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det gjelder forsåvidt alle konkurranser hvor prestasjon og ikke tilfeldighet er nøkkelen. Kanskje dele premiene inn i segmenter også?

- Førstemann vinner x premie.
- 2 tilfeldig fra topp 20 listen vinner x premie.
- 3 tilfeldige fra topp 20-50 listen vinner x premie.

På den måten kan man jo lettere dra med alle brukere, selv de som vet at dem ikke klarer å hamle opp mot de på toppen!
 

Ståle

Medlem
epost fra TD:
Kjære affiliate!

Nå er vinnerne av julekonkurransen kåret og premiene er sendt i posten. En heldig vinner vant en
Playstation 3, og syv vant hver sin Creative mp3 spiller.
Vi gratulerer vinnerne, og ønsker alle godt nytt år og lykke til med salget i 2008!

Vennlig hilsen

TradeDoubler og BRAFiLM

Noen her?
 
Topp