Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontaktskjema plugin for Wordpress

picxx

Well-Known Member
Jeg bruker contact form 7 på alle sidene som har kontaktskjema, og er superfornøyd med det.
Mener du at du ikke mottar mail når noen sender inn via skjemaet?
Har du husket å definere de taggene som skal brukes under "Epost"?
Kan det være at serveren din ikke støtter måten email sendes på i innstikket?
 

zapotek

Medlem
Contact Form 7 skal jo funke (brukes av veeeeldig mange), du må ha gjort noe feil. Prøv å avinstaller hele innstikket og forsøk på ny.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg bruker Content Form 7 for Wordpress uten problemer så vidt jeg vet. Når jeg tenker meg om kan det ha snurret noe foran øyna på meg at denne har noen problemer med IE7. Har du testet den med Firefox? Jeg har kun IE8, og der fungerer den uten trøbbel.

Kan forøvrig nevne posten skogtrollet skrev for en liten tid tilbake, hvor han nevner sikkerhetshull i et annet kontaktskjema der ute. (Bare slik at du er obs på at du ikke bruker dette han prater om.

Dette er muligens det dummeste spørmålet på planeten, men du har husket og legge inn de nødvendige opplysninger i menyen dette innstikket lager til deg i administrasjonspanelet?
 
Sist redigert:

Krister

Romteknolog
Jeg får ikke opp noen feilmelding. Står at meldingen er sendt, men jeg mottar den ikke i innboksen.

Her er ett bilde av instillingene:

Bildr.no

Gladbladet bruker contact form 7, men det sikkerhetshullet har blitt tettet. Testet det på siden min, og det fungerte ikke.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Ett lite skudd i blinde. Prøv og opprett en epostadresse på domenet ditt, da fra cPanel som du har tilgang til, og bruk denne eposten i kontaktskjemaet. Da vil jeg så absolutt tro at det skal fungere greit for deg. :)
 
Topp