Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kontobalanse spretter opp og ned...?

Fritz

Medlem
Hei!
Min kontobalanse på tradedoubler spretter opp og ned uten at noe dukker opp i rapporter.
Da jeg logget inn for 4 uker siden sto balansen i ca 1300 kr og at jeg hadde hatt et salg på 500 kr forrige periode, uken etter sto den plutselig i litt under 600.
Så logget jeg inn igjen for ca 1 uke siden sto balansen i litt over 1400 og at jeg hadde hatt et salg på 800 kr forrige periode, så logget jeg inn idag og da står den i 900 kr, og at jeg har hatt et salg på 300 kr forrige periode. Når jeg sjekker rapporter så kommer ingen av disse salgene frem, og siste utbetaling ble gjort i november. Er det noen som kan hjelpe meg å forstå hvorfor dette skjer? :)
 

Fritz

Medlem
Ok. Jeg trodde kontobalansen var den summen de hadde bestemt seg for å betale ut. For meg er det ikke så interessant å få vite hvor mye jeg "kanskje" får. :) Synes vel også det er litt rart at sånne avviste salg ikke står i noen rapporter.
 
Sist redigert:

appelsin

Medlem
Under "Salg og registreringer" finner du rapporter. Her står alle salg med status A, P eller D. A = Accepted, P = Pending og D = Denied.

Noen salg får automatisk A, og disse er godkjente. Etter noen uker vil de som står på Pending enten få A eller D. Når du ser at kontobalansen går ned, så har status for salg blitt endret fra P til D.
 
Topp