Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Korturl.no selges til gi bort pris :)

Alle bud over .no årsavgift hos domeneshop er velkomne!

Domene og innhold kan med andre ord bli ditt for 140 kroner, gi bud :)
 

Bjrl

Medlem
Jeg har allerede stutt.no og kan i og for seg gjerne ha en slik tjeneste til. Har du noe tall på antall brukere av din tjeneste? Og er det noe inntekter å snakke om der, evt noe potensiale for inntekter ved bittesmå endringer? På stutt.no sender jeg brukerne via en reklameside, er noe lignende mulig med din tjeneste?

Og en siste ting: Er det sql-basert eller klarer man seg uten databaser? Hvis det er databasedrevet, er det mulig å fortsette med dagens webhotell?
 
Jeg har allerede stutt.no og kan i og for seg gjerne ha en slik tjeneste til. Har du noe tall på antall brukere av din tjeneste? Og er det noe inntekter å snakke om der, evt noe potensiale for inntekter ved bittesmå endringer? På stutt.no sender jeg brukerne via en reklameside, er noe lignende mulig med din tjeneste?

Og en siste ting: Er det sql-basert eller klarer man seg uten databaser? Hvis det er databasedrevet, er det mulig å fortsette med dagens webhotell?

Her går alt automatisk, ingen backend. Kan være en fordel å lage legge inn et nytt system.
 
Helt ærlig vet jeg ikke, burde stått i filene. Men ser ikke navnet noe sted.
 
har du noen tall på besøk, og hvor mange korte urls dn har generert?

Dette er en side jeg hadde planer om å jobbe med, og som nå faller helt utenfor det jeg jobber med. Jeg har ikke satt opp google analytics og har ingen god statestikk.
 
Yey!

Kan ikke si at dette er særlig bra reklame for min del, skulle inn å lage egen url nå og scriptet virker ikke(i det minste ikke for min del). Vet heller ikke hvor lenge dette har vært ødelagt.

Som sagt er dette et bra domene for den som skulle ønske seg et kort url tjeneste. Jeg forventer ikke all verden for domene, men ser gjerne at det er noen som har lyst å bruke domene som kjøper det. Og selger det til deg som skulle ønske det.
 
Topp