Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kosesyk.no

Self-Made.

Nybegynner
Det kan noenganger være bedre å investere i det beste domenenavnet tilgjengelig, akkurat for den nisjen eller formålet som er ønskelig.

Eksempel: webcam.xxx eller liknende ;)
 

Bjørn Andersen

Webmaster
joda webcam.xxx er jo selvfølgelig et bra domene :)

sorry var ikke meningen være sur her Bjørn, bare slo meg at det var så mange slike tråder her på forumet for tiden, uansett lykke til med salget
 
Synes at domene var søt jeg :) Er enig at det er noen domener som ikke er veldig "kommerisielle", må likevel si at dette domene er søt. Pluss at man trenger kun en kjøper, og at det er mulig at den kjøperen er innom her. En person kan få en god idee når de ser domenenavnet og blir forelsket i det.
 

Bjørn

Domenespekulant
Nok en gang noen som ødelegger salgstrådene med ting som ikke er spørsmål om selve salget... Har aldri sagt kosesyk.no er et toppdomene, men det er et helt ok domene.. Skal det KUN være lov å selge gulldomener her inne nå da?? Da blir det 0 salgstråder her inne...

Personlig synes jeg det at kosesyk.no er bedre enn kosete.no (hva er det slags ord?)... xxx.domener er forresten ikke særlig populære domener...
 

Self-Made.

Nybegynner
Er enig, .xxx domener er svært spesielt og kun et fåtall .xxx domener er verdt noe som helst pr. dags dato, kanskje også man mister disse "ansatte som surfer på jobben" trafikken til sidene p.g.a. en eller annen systemansvarlig har sperret all .xxx trafikk etc. :D
Mulig et filter eller 10 legges inn i antivirusprogramvare også.
.xxx er mer moro, men har en følelse at .xxx domener får forsideplass i media noenganger fremover...kanskje det...:eek:
 
Sist redigert:

Bjørn Andersen

Webmaster
jeg hadde ikke kjøpt ferietur.xxx eller spaniareise.xxx men reise.xxx eller ferie.xxx synes jeg er okei, dog med tanke på seo da. Ang dette med sperring av .xxx domener så er jeg og helt enig, tror det er en risko for det, var jo derfor mange i adultbransjen motsatte seg dette fra begynnelsen av, at feks man skal prøve tvinge alle adult domener inn på xxx og så bare stenge hele tld'en...

for øvrig for min del kan man selge hva man vil her inne, kunne sikkert spart meg den kommentaren isted
 

Bjørn

Domenespekulant
det OK domene KOSESYK.NO er fortsatt til salgs for noen som har lyst å starte datingside e.l. Evt. spørsmål vedr. domenet kan stille her eller via pm. Bud via PM! Har du andre kommentarer, spar dem..
 
Topp