Kjapp og trygg hosting for Wordpress

kr 192,39 for ett klikk.... noen bedre?

tulling99

Medlem
Og det er ikke et engangstilfelle. Har et annet enkelt klikk som ga kr 190,66.

Pleier noen andre her å få så mye for enkelte klikk på adsense? Jeg har mange websteder, men ingen gir i nærheten så mye per klikk som den ene av dem.
 

picxx

Well-Known Member
Hvilken side var det? :D :D
 

tulling99

Medlem
Haha, gratulerer. Det er vel ikke et norsk nettsted? Og hva er gjennomsnittet pr klikk.
Og da vet du vel hva du har å gjøre...


Nettstedet er på engelsk.

Gjennomsnittet per klikk er langt lavere.
Så langt i feb: ca 10 kr per klikk
Januar: 10 kr per klikk
Desember: 7 kr per klikk


Hva jeg må gjøre? Lage mer innhold og markedsføre mer i kataloger og sånn?
 

kongen

kongemedlem
Dette må nesten være feil..? 200 spenn for et klikk? Er det ikke samlet klikk for den dagen da?
 

metallian

Medlem
Det er ikke :
Effektiv kostnad per tusende visning (effektiv CPM) er en nyttig måte å sammenligne inntekter fra ulike kanaler og annonseringsprogrammer på. I hovedsak er effektiv CPM din beregnede inntekt for hver 1000. visning du mottar.

... det blandes med da? denne er jo ofte på flere hundre kroner, men det enkelte klikk genrer bare noen kroner ....?
 
U

Uregistrert

Guest
Dette skjer vel også pga. av at de som sitter og styrer adwords gjør feil og legger inn alt for høye CPC en det som de hadde tenkt. Skal selge ferrarier for at 200,- klikk skal lønne seg :p
 

tulling99

Medlem
Dette skjer vel også pga. av at de som sitter og styrer adwords gjør feil og legger inn alt for høye CPC en det som de hadde tenkt. Skal selge ferrarier for at 200,- klikk skal lønne seg :p

Annonsørene mine selger ikke akkurat t-skjorter nei.. Jeg tror egentlig ikke det blir gjort feil. Har jo veldig mange klikk over 20-30 kroner for eksempel.
 

picxx

Well-Known Member
Får en del klikk på $3-$5 jeg også, men har aldri opplevd å hatt enkeltklikk som har skilt seg vesentlig ut. Trodde slike klikkpriser var en forsvunnen myte jeg, men kudos til at noen får det til.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg velger og tro at dette ikke vil skje deg flere ganger, og at det her er annonsør som ikke har forstått systemet til Google Adwords.
 
Topp