Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kredittkort - hva skjer med søkeresultatene?

let100

Medlem
Har sett litt på kredittkort-søkeresultatene i det siste, og der kan man trygt si at det skjer merkelige ting om dagen.

Fellesnevneren for mange av sidene som rangerer godt er "god" gammeldags black hat SEO. Man kjøper drøssevis av lenker fra spamsider, og satser på at det går bra. Og det ser jo ut til å funke også, isåfall i en viss periode.

Her er noen eksempel:
Dittkredittkort.no - Rangerer som nummer 1

Sjekker man innlenkene til denne siden, så kommer skuffelsen. Lenker fra sider som:
Earn7800permonth.com, ccp-uc.org osv osv..

Card24.no - Rangerer som nummer 2

Samme dritten for Card24 også, bare spamlenker nesten.

Kredittkort-online.no - Rangerer som nummer 4

Same shit ;)

Skrekkeksempelet er jo nummer 10, benso24.weebly.com. Verre enn Google translate dette :p
 

Dag Frogner

Supermedlem
Har du sjekket hva som ligger som nummer to på forbrukslån da? Tynnere nettside finnes vel omtrent ikke.

Har observert det samme og det er tydeligvis fullt mulig å fortsatt rangere godt med tynne sider og mye nasty linker.

Virker nesten som at Google tar et "røsk" hver gang de kjører en oppdatering, men at gamle metoder altså fortsatt fungerer greit?
 

let100

Medlem
Har sett det ja, Dag. Det er ille, og går på Google sitt omdømme når sider av så dårlig kvalitet rangerer helt i toppen.

Nesten slik at jeg har lyst til å sette opp en nettside, for deretter å kjøpe mye spamlenker. Kan sikkert tjene litt om man ligger på topp 10 i noen uker.
 

let100

Medlem
Og vips, så var card24.no nede på 19. plass.

Kredittkort247.no med Black Hat SEO til de grader klatrer opp på 10. plass ;)
 

Steve Cash

Medlem
Shit, jeg må slutte å skrive innlegg før jeg har fått morgenkaffen, jeg forstår hverken ironi eller sarkasme så tidlig. :eek:
 

let100

Medlem
Nok en gang skjedd store forandringer.

Nummer 1:
benso24.weebly.com/

Nummer 2:
Cresco.no

Nummer 3:

Ya.no/Yabank

Nummer 9:
szshunda168.com (Er det en nettside om Honda eller?)
 

pleb

Medlem
szshunda168.com - det en settside er om kredittkort :)

Ser også at det er du som står bak (ref linken i signaturen din og sitewide på szshunda-nettsiden).

Hva er suksessoppskriften? Ikke det at jeg tror du/dere vil ligge høyt særlig lenge, men imponerende å rangere så høyt med en slik side i en slik nisje... ;)
 
Topp