Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kryper til korset.. Denne gangen...

Turbo Heidi

Member
Eg har lenge spurt om tips og råd hvordan eg kan gjøre det. Og det er nok mange som begynner å bli lei meg. Beklageligvis.
No har eg innsett at eg har brukt alt for mange timer på noe eg egentlig bare kunne spurt om hjelp til.

Vil gjerne spørre dere fint om noen kunne tenkt seg og hjelpt meg:

1. Blokkering av bestillinger fra utlandet(Se vedlagt bilde). Problemet skal visst ligge i WP.

2. Trenger også hjelp til og lage siden enda raskere. Altså forminske HTML, CSS og JS. Info finner dere her:
https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https://cubestore.no/&tab=desktop

Hva ønsker dere i gjengjeld? Betalt eller en tjeneste? Hva som helst egentlig.
 

Vedlegg

  • Frakt:bestilling Error.png
    Frakt:bestilling Error.png
    100,2 KB · Sett: 19

Rismoen

Medlem
OT:

Har du regnet ut hvor lønnsomt det virkelig var å gå over fra 24nettbutikk til woocommerce?

De sier det samme om regnskapsførere.

"Skaff deg regnskapsfører, så får du tid til å fokusere på det du er god på"

Produkter, kunder, markedsføring, merkevarebygging, salg osv...

Jeg tror mange gjør denne feilen, de skal gjøre ALT selv... De har ikke fokus der de burde ha fokus. De sitter å fører regnskap og knoter med koding.

Hvor blir det av kundene og salget?
 

Turbo Heidi

Member
OT:

Har du regnet ut hvor lønnsomt det virkelig var å gå over fra 24nettbutikk til woocommerce?

De sier det samme om regnskapsførere.

"Skaff deg regnskapsfører, så får du tid til å fokusere på det du er god på"

Produkter, kunder, markedsføring, merkevarebygging, salg osv...

Jeg tror mange gjør denne feilen, de skal gjøre ALT selv... De har ikke fokus der de burde ha fokus. De sitter å fører regnskap og knoter med koding.

Hvor blir det av kundene og salget?

Ja eg har regnet på det og det var veldig lønnsomt for min del.

Og ja eg har kunder og eg har salg.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Vel, du har fått høre det før, og får sikkert høre det igjen, selv om du jo er på god vei til innse at profesjonell hjelp kan være å foretrekke fremfor "å lære seg alt".

Nå gjenstår bare å innse at du faktisk må betale hard cash for tjenester som skal gjøre lommeboka di tykkere. Det virker rett og slett litt uproft å antyde at noe annet enn fakturering skulle være mulig.
 

Turbo Heidi

Member
@rune69 og @Dostojevskij :

Har aldri nektet og betale for det. Eg ber bare om hjelp. Eg har fått flere tips her om å skrive ett slikt innlegg fordi folk her inne gjerne ville hjelpe andre.

Men eg begynner å skjønne at dette forumet er veldig useriøst. Når man faktisk ber om hjelp og man bare får beskjed om å finne seg noen som kan det... er det ikkje akkurat det eg holder på med da?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hva ønsker dere i gjengjeld? Betalt eller en tjeneste? Hva som helst egentlig.

Vel, du skriver jo selv at hjelperen fortjener kompensasjon for å hjelpe deg - jeg synes du bør være profesjonell nok til å la den kompensasjonen hete "penger". Du selger vel heller ikke varer til dine kunder og lar dem betale med "tjenester" tilbake?

Å stille spørsmål er jo helt i orden - men da må du også takle råd i samme slengen. Det er nok av folk her inne som står klar til å hjelpe, men det er sikkert mange av dem som også fortjener betaling for en tjeneste som går utover det å hjelpe deg på vei.

Men eg begynner å skjønne at dette forumet er veldig useriøst.

Ta ballen, ikke mannen. Hvordan kan et forum være "veldig useriøst" fordi noen svarer noe annet enn det du liker å høre?
 

Dag Frogner

Supermedlem
Problemet er vel at noen både hjelper andre og ber om hjelp selv, mens andre i hovedsak kun vil ha hjelp selv, gjerne flere ganger og da gjerne med til dels kompliserte ting, uten å betale noe for det.

Du har sikkert en liten følelse av hvem som er dyktige på forumet, så hvorfor ikke sende ut noen PM'er hvor du forklarer hva du trenger hjelp til og hva vedkommende skal ha for å fikse det?
 

Turbo Heidi

Member
Problemet er vel at noen både hjelper andre og ber om hjelp selv, mens andre i hovedsak kun vil ha hjelp selv, gjerne flere ganger og da gjerne med til dels kompliserte ting, uten å betale noe for det.

Du har sikkert en liten følelse av hvem som er dyktige på forumet, så hvorfor ikke sende ut noen PM'er hvor du forklarer hva du trenger hjelp til og hva vedkommende skal ha for å fikse det?

Eg har faktisk hjelpt folk her inne eg også.

Saken er den at eg vet ikkje hvem som kan slikt her inne... Derfor ble det på denne måten :)
 
Topp