Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kurs i regnskap

K

Kontoristen

Guest
Er det noen interesse å få litt mer kunnskap om regnskap?
Hvis det er av interesse så kan jeg få fikset et kurs. Prisen vil bli på mellom 250-500 kr

Kuset vil omfatte følgende: Enkel bokføring av inngående/utgående bilag, med en egen gjennomgang av paypal,google adsense og kjøp salg i annen valuta. Vil også gjennomgå moms og føring av dette og tips om hva man kan utgiftsføre.

Andre ting som det ønskes gjennomgang av?

Kurset vil foregå via online webkonferanse og man kan komme med spørsmål og innvendinger.
 
K

Kontoristen

Guest
Hvilket tidspunkt passer best? Gjerne ukedag og ca tid.

Er det evt spesielle emner som foruten de som er nevnt som det ønskes fokus på?
 

Ståle

Medlem
Syns de områdene som du nevner i starten dekker det meste av mine spørsmål. Når der kommer til tidspunkt så passer det så og si når som helst for meg, da jeg jo jobber selvstendig. :) Men kan kanskje være greit å ta det etter "normal" arbeidstid?
 
K

Kontoristen

Guest
Det er mulig å ta det etter "normal" arbeidstid hvis det passer bedre for de fleste.
 

jorgent

New Member
Jeg er interessert i dette. Det passer best man, tirs, ons, tors for min del. Når på dagen er ikke så viktig, så lenge det ikke blir grisetidlig eller nærme spøkelsestimen.

Jeg har nettopp startet ENK, og prøver å sette meg inn i hva jeg må gjøre for å rapportere forventet inntekt osv. mtp. forskuddsskatt. Ellers lurer jeg på resten som er listet opp i åpningsinnlegget.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg stiller om det blir lagt til Bangkok eller Ayutthyay.. :)
 
K

Kontoristen

Guest
Kommer tilbake med dato og tidspunkt forhåpentligvis før helga.
 
K

Kontoristen

Guest
Kurs i regnskap blir den 5 mai kl 11.00 eller kl 19.00. Hva passer best?
Dett avgjøres med stemmer her på webforumet.
Kurset vil foregå på online webkonferanse med webex med en autorisert regnskapsfører som møteholder.
Kurset varer i ca 1,5-2 timer og prisen blir kr 350,-

Kuset vil omfatte følgende: Enkel bokføring av inngående/utgående bilag, med en egen gjennomgang av paypal,google adsense og kjøp salg i annen valuta. Vil også gjennomgå moms og føring av dette og tips om hva man kan utgiftsføre.
 
K

Kontoristen

Guest
Alle som melder sin intresse (og har meldt) for en pm etter påske om agenda og en endelig møteinnbydelse som dere må bekrefte
 
Sist redigert av en moderator:
Topp