Kurs i skatt, moms m.m.

En tråd i 'Økonomi, regnskap og administrasjon' startet av Tonny Kluften, 11 Mar 2009.

1. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Her er en god mulighet for næringsdrivende til å lære om skatt m.m. Kurset er egentlig for musikere, men alle som er ferske som selvstendige vil ha stort utbytte av dette kurset. Og det er meget rimelig, kun 300 kr.

Musikernes fellesorganisasjon - MUSIKERORG

2. Tonny Kluften

Var på dette kurset i dag. Og er du en nybegynner innen skatt og skal gjøre skatteoppgjøret ditt selv så drar du dit.

Og siden jeg nå har vært der har dere sjansen til å spørre meg om skattespørsmål, for man blir nemlig ekspert etter en dag på kurs :D

3. affi

affi Medlem

4. Kenneth Dreyer Well-Known Member

Hva med en bloggpost, brukernavn? :) Oppsummer alt du har laert, foer du glemmer det..

5. Kontoristen Guest

En bloggpost hadde vært lurt :)

Er det noen interesse for å delta på et regnskapskurs? Kurset vil rette seg mot enkel bokføring, årsoppgjør, selvangivelse for egne næringsdrivende, paypal og andre kortløsninger o.l

Hvis dette er av interesse så si i fra.
    Kurset kan feks holdes via webkonferanse slik at uansett bosted så kan man delta

6. Tonny Kluften

Det er ikke så morsomt tema at en bloggpost frister. Bedre å svare på konkrete spørsmål. Men det ser ut som om at alle her vet det de trenger så da slipper jeg det også :)

7. Ståle Medlem

Hvis man klarer å holde prisen lav, så er det av interesse.

8. Kontoristen Guest

Jeg skal undersøke litt på hva prisen vil komme på, men regner med at dette skulle ordnes for mellom 250-500 kr per deltager. Jeg kommer tilbake til pris.
    Jo flere som melder sin interesse jo billigere vil et slikt kurs bli.

9. Ståle Medlem

Tror nok du treffer blink med en slik pris, så lenge innholdet blir bra. :)

10. Kontoristen Guest

Det vil tilsendt en agenda for møte for de som er interessert, vil også bli mulighet til å komme med spørsmål og problemstillinger og kursholder vil da vise hvordan dette løses i praksis.

11. Tonny Kluften

Kontoristen, lag deg en egen tråd hvor du snakker om dette. Da får du mere oppmerksomhet.

Del denne siden