Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kvalifiserte folk søkes!

Alex80

New Member
Hei, jeg er i gang med en idè til en internettside - har planene klare og økonomien på plass. Men jeg er så og si HELT blank på det å ordne til en webside slik jeg vil ha den, søkemotoroptimalisering, linkebygging etc. Det kan godt være en template sålenge den møter mine krav. Jeg søker folk som er villige til å samarbeide med meg mot at de får betaling. Eventuelt at de får bli med på prosjektet og får en prosentvis andel av virksomheten. Det kommer an på hva personen har å stille med.

Dette er en side som vil skape enorm interesse ved oppstart og vil flyte på gratis markedsføring av media. Potensialet til å tjene enormt med penger veldig raskt er helt klart til stede.

Da jeg selvfølgelig ikke kan si hva ideen omfatter enda, så får jeg starte med å plukke ut en egnet samarbeidspartner, så tar vi det derfra.

Interesserte kontakt meg på:

johnsenmarketing@hotmail.com
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det er forsåvidt veldig lite sjanse for å du vil få noe respons med et så generelt innlegg. For oss som driver med internett og har vært her en stund, så er "jeg har en god ide som vil bygge seg selv bare fordi det er en så god ide" noe vi har lest en gang for mye..

Anbefaler deg å i det minste gi en smakebit av hva idéen din går ut på..
 

Msites Ltd

Livsnyter
Den var rimelig vag ja....... Hva søker du? Partnere eller job-for-hire folk?

Søker du etter en partner anbefaler jeg deg å komme med noen spesifikasjoner av hva du ønsker fra en partner. Dette være seg økonomi, kunnskaper og tid!

Ønsker du bare noen som skal utføre et stykke arbeid bør du da spesifisere oppgavene og be om tilbud på dette enten her eller en av de mange "freelancer" sidene som finnes.

Lykke til!
 

Alex80

New Member
Jeg sier jo at begge mulighetene er til stede. Enten delta som partner, eller gjøre et oppdrag som innebærer de ingrediensene som jeg har nevnt. Da jeg ikke har erfaring fra dette fra før av, så vet jeg rett og slett ikke hva som trengs av kunnskaper, økonomi og tid! Eneste jeg har er en brilliant ide og penger! Så da betaler jeg heller andre for å gjøre det jeg ikke kan. Eller delta som partner.

Det handler om å lage en helt enkel webside, med betalingsløsning, bilde-søking, etc.. og optimalisere den for trafikk og alt det der. Skulle tro at det var en side som kan bli satt opp i løpet av veldig kort tid mtp. hvor enkel den skal være.

Og Kenneth, det er faktisk mange ideer som bygger seg selv. Og jeg taper ingenting på å ha den innstillingen, er villig til å satse endel penger på dette som jeg har råd til å tape-- jeg satser på at ideen er såpass bra at det går så og si av seg selv etterhvert :) Fullt klar over at det eksisterer et overengasjement i forhold til egne ideer i denne bransjen, men det får nå så være. :)

Hvis jeg høres ut som en nybegynner innenfor internettgamet, så stemmer det godt. Har dog erfaring fra andre områder.
 

Gomlers

Member
Send meg en PM, så kan jeg jo sjekke ut om jeg får ordnet det du trenger. Har flere baller i lufta enn jeg skulle ønske allerede, men ÉN til kan vel ikke skade? ;)

Men er ideen god, og det er enkelt nok, så er jeg med jeg.

Ellers så er jeg sikker på at du har hørt om elance.com og rentacoder.com -
om "Gomlers" ikke skulle høres så veldig flink ut.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tok kontakt.
Fikk en mail om at han skulle legge meg til på msn i løpet av kort tid (1-2 dager),
så seriøsiteten er nok ikke så stor som det gies inntrykk av her i tråden.
 
Topp