Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lage en support ticket tjeneste

peterpan

Medlem
Hei alle sammen.
Går og tenker på å lage en ny tjeneste som kan passe for alle med nettbutikker og andre lignende ting med mye kundekontakt.

Jeg vet det finnes mange lignende tjenester. Altså hvor dine brukere kan opprette support tickets og så svarer du på de i tur og orden og har kontroll. Men er det noe dere savner med noen av de tjenestene? Er det noe som kan forenkles og gjøre deres hverdag enklere?

Jeg vil helst lage noe som er for små bedrifter. Mange store sånne systemer er veldig komplekse og gjør unødvendig mye ting. Jeg vil være et sted mellom de tjenestene og folk som kun bruker epost eller facebook.
Jeg kommer til å trenge en sånn tjeneste selv, det er derfor jeg spør. Så kanskje det er noe jeg kan gjøre litt annerledes for at også andre kan ha nytte av den.

Noen innspill?
 

mra

Active Member
Nå er jeg ikke helt objektiv her, men hva vil forskjellen på tjenesten din og Zendesk være? Zendesk er svært enkelt i bruk og jeg vil mene at de fleste greier å sette opp systemet på 10-15 min. Pris kan jo selvsagt være et argument. Rimeligste Zendesk abonnement er vel ca. 10USD/måned/bruker.
 

hungpham

Medlem
Nå er jeg ikke helt objektiv her, men hva vil forskjellen på tjenesten din og Zendesk være? Zendesk er svært enkelt i bruk og jeg vil mene at de fleste greier å sette opp systemet på 10-15 min. Pris kan jo selvsagt være et argument. Rimeligste Zendesk abonnement er vel ca. 10USD/måned/bruker.

Jeg tenker samme. Det er forskjellige tjennester slike det allerede. Zendesk, Freshdesk, Kayako, osTicket...
 

peterpan

Medlem
Takk for tilbakemeldingene.
Jeg tror ikke på noen måte at det jeg hadde i tankene var å lage noe så stort at jeg skulle utkonkurrere noen av de store der. Kjenner til flere av de og jeg vet mange av de er veldig gode.

Poenget var egentlig bare at jeg tenkte å lage dette for meg selv. Og om noen her trengte en sånn enkel løsning, om det var noe funksjonalitet som var savnet hos de andre som jeg da kanskje kunne tilbydd.
 
Topp