Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lage meg en webside (mot betaling)

saxtrom

New Member
Hei.

Leter etter noen som kan lage en webside til meg. Ta en titt på Nordlandsposten.no, det er den siden som er mest lik det jeg ønsker (som jeg vet om iallefall).
Eneste forskjellen er at jeg ønsker en side med nyheter, linker etc fra hele landet.

Ta kontakt om det skulle være noen spørsmål.

Mvh Sax
 

peterandrej

pensjonert moderator
De fleste her inne klarer vel å sette opp noe som du ønsker, men du må nok si litt mer om hvor mye penger du har tenkt å betale for dette.
 

picxx

Well-Known Member
Så det du ønsker er en aggregatorside hvor du kan slenge inn egne nyheter innimellom?
Ganske enkelt å sette opp en slik side med wp, men som peterandrej er inne på burde du nok si litt om hvor mye du har i budsjett for dette prosjektet.
 

picxx

Well-Known Member
Er flere custom rss script på denne siden:/

Andreassen har vel brukt joomla som plattform, så mulig han må ha kodet litt selv? Med wp greier det seg å innstallere en aggregator og tweake litt på kategorier og excerpts, så har du en slik side. Men likevel ikke noe som er gjort på 5 minutter nei.

ooops...ble visst litt OT dette :D
 

saxtrom

New Member
Hei.

Har ikke mye greie på hvor mye jobb det er, eller hva prisene er på denne typen jobb. Så ønsker helst å få inn et par tilbud å velge utfra dem.

Men regner selvfølgelig med det vi koste noen tusenlapper.

Mvh Sax


-----------------------------------------
webside
 
Sist redigert av en moderator:
Topp