Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Landingsside for salg av pellets

hansson

Langveisfarende
Hva med å trekke bildet av traileren ut mot margen til venstre og få plass til flere bokstaver per linje der det står "Vi leverer til de fleste steder i: ..."

Tror også jeg ville klippet ut pelletsene uten å bruke den softe overgangen mot bakgrunnen.

På min skjerm ser det ut som om kontaktskjemaet har fått litt for mye avstand til elementet over, hadde det blitt dradd litt oppover ville hovedinnholdet og sidebar sluttet cirka i samme høyde.

Ellers en fin og effektiv side.

Innholdsmessig: Hva med heller å si noe om fordelene med trepellets? Brenner renere, skåner ute- og innemiljø... mer effektiv varmeavgivelse (?), alltid tørr.... osv. Kan sies på 2 linjer eller i sidebar.
 

hansson

Langveisfarende
Sikkert riktig, det er bare jeg som ikke aner noe om pellets. Aner ikke engang om man bruker samme typen ovn eller hva... Hvis man bruker samme type ovn kan det jo tenkes at man kan konvertere en hardcore bjørkeved-religiøs til å prøve noe nytt.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Sikkert riktig, det er bare jeg som ikke aner noe om pellets. Aner ikke engang om man bruker samme typen ovn eller hva... Hvis man bruker samme type ovn kan det jo tenkes at man kan konvertere en hardcore bjørkeved-religiøs til å prøve noe nytt.

Stort sett er dette en helt annen type ovner! Pellets blir matet inn i brennkammeret litt etter litt :)

En ganske fin måte å både drive gjenbruk av flis / sagflis på og så skal det vel være litt mer miljøvennlig enn annen brensel.
Dessverre er pellets foreløpig meget dyrt i Norge - faktisk så ligger dette omtrent to ganger over hva det gjør i Danmark hvor dette er mye mer utbredt.
 

selbekk

Medlem
fin nettside i bunn og grunn, men tror mye her kunne blitt gjort på et mye mindre område.. Et stort og flott bilde, mer fokus på pris (gjerne også omgjort til øre pr. kwt), en flott og fet overskrift og muligens 10 linjer med tekst maks, til venstre under bildet, og kontaktskjemaet til høyre.

Men kanskje det bare er meg som er en minimalist ;-)
 
Topp