Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Landingssider

annettelode

Medlem
Hei,

Er det noe rift etter landingssider her inne på forumet?

Jeg har nettopp startet opp ett virke hvor jeg bygger landingssider-squeeze sider og Wordpress blogger med inkludert landingsside som front page.

Vil bare høre før jeg evt setter inn en betalt annonse

Eksempel : bedouinlimited.co.uk

landingssider.png
 

annettelode

Medlem
Har du laget disse? Er det ikke bare maler som du videreselger? Hvordan vet du at disse er laget på en måte som gir god konvertering?

Hei,

Jeg har inngått ett samarbeid med min gode venn Francis Pierce som har designet flere av mine websider. buyphen37-5.com , 5htpmax-reviews.com , buymeratolsite.com

Disse sidene er Wordpress med landingsside.

Francis leverer topp koding/design av Wordpress som JA konverterer.Du som bestiller må sende oss ønsket tekst for landingssiden så setter vi opp resten.

Francis Pierce ville gjerne prøve seg på det Norske markedet og jeg tilbudt meg å formidle han via mine markedsførings kanaler her til lands.

Har står for designet med stor prismessig fordel da disse ville ha kostet 5000-6000 nok levert av Norsk firma.

Her kan du lese mer om priser osv
 

Tonny Kluften

Administrator
Det som lager konverteringen på landingsiden er jo for en stor del teksten, men hvis en som ikke har peiling på tekst leverer til dere det h*n tror selger så vil han ikke konvertere bra. Så å levere et theme til WP vil ikke nødvendigvis gi god konvertering hvis teksten er dårlig. Hvordan kvalitetssikrer dere teksten?
Og hvordan vet du at akkurat dine design konverterer? Har du noen dokumentasjon med f.eks. A/B testing?

Er jeg vanskelig nå?
 

annettelode

Medlem
Det som lager konverteringen på landingsiden er jo for en stor del teksten, men hvis en som ikke har peiling på tekst leverer til dere det h*n tror selger så vil han ikke konvertere bra. Så å levere et theme til WP vil ikke nødvendigvis gi god konvertering hvis teksten er dårlig. Hvordan kvalitetssikrer dere teksten?
Og hvordan vet du at akkurat dine design konverterer? Har du noen dokumentasjon med f.eks. A/B testing?

Er jeg vanskelig nå?

Ja jeg synes du er vanskelig nå:)

Har en god utdannelse i skriving for web så det skulle nok gå greit å fiske frem en fin tekst for landingssiden:)
 

picxx

Well-Known Member
Ettersom tråden ligger under design og ikke salg, er det vel opp til diskusjon?
Sidene som selges er "typiske" amerikanske landingssider som ikke konverterer i norge.
Hvorfor de ikke konverterer?
Nordmenn har et helt annet forbruksmønster enn amerikanere.
Hvor amerikanere skal sikre seg i bauger og kanter vil nordmenn vite hvor de skal kjøpe det de vil ha ... NÅ!
Du får 1000 amerikanske MRL sider for $9.99.
Da trenger du en copywriter.
Hvorfor ikke selge tekst miss Annette?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
JHar en god utdannelse i skriving for web så det skulle nok gå greit å fiske frem en fin tekst for landingssiden:)

Beklager, men jeg kan ikke dy meg. Greit nok å ha "god utdannelse i skriving for web", men litt opplæring i grammatikk og kommasetting hadde nok vært på sin plass, tror jeg. Men hvis man kun vektlegger innhold, så....
 
Topp