Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lang tid før nye tråder vises.-.-

h33t

New Member
Dette er vel grundet at moderatorene skal godta de nye inleggene som blir laget.

jeg foreslåt heller at dere moderer nye innlegg etter at de har blitt oppretter, så kan de bli raportert av brukerne eller bli gjennomgått av mods..

det er utrolg irriternede å vente på at en tråd skal bli opprettet.

Hmm eller tar jeg feil her?
 

Keanu

Geek
Det er vel som du vil ha det akkurat nå. Tror ikke det er noe forhåndsgodkjenning (hvis ikke er det noen flinke fulltids-mods her) for verken nye eller gamle medlemmer.

Derimot er det potensielt noen minutters grense mellom hver gang man kan opprette en tråd, kan være det du tenker på?
 

pleb

Medlem
Ikke for å være forumpoliti eller liknende, men om du bruker en til to minutter på å se over eventuelle skrivefeil og omformuleringer i innleggene dine, så tror jeg nesten at ventetiden viskes ut.

Har selv aldri opplevd å bli nektet å skrive et innlegg her på Webforumet, men synes det er flott dersom det finnes en slik funksjon til hinder for spam o.l.
 

Gaasehud

Medlem
pleb kommer med et godt tips og støtter oppom det, på en positiv måte. Forøvrig er det vel ikke så normalt å opprette tråder så tett etter hverrandre? Det er bra mtp. spam, så vi beholder det nok slik, med mindre Tonny tusler ned fra kontoret sitt og forteller at jeg er helt på jordet nå.
 
Topp