Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ledig for oppdrag!

trencH

Medlem
Hei!

Vi er 2 webutviklere med kontorer i Sarpsborg (Østfold) som har lang erfaring med produkt og konseptutvikling. Grunnet den såkalte finanskrisen har firmaet vi jobbet i tatt turen ned i konkursgraven og vi har tatt steget og startet for oss selv.

Har du en innovativ idè ? Kanskje du vil starte en nettbutikk eller trenger et nytt rapporteringssystem til bedriften din ? Den gamle nettsiden din trenger kanskje et lite ansiktsløft og/eller bedre funksjonalitet ? Vi kan og vi ønsker å hjelpe deg med det du drømmer om!

Da vi har jobbet som utviklere siden 1999 har vi et solid kontaktnett som kan hjelpe med andre relaterte oppgaver.

Vi håper noen der ute har en idè man virkelig har troen på, som vi kan få æren av å sette til livet.

E-post: post [at] veriso [dot] no

PS: Vi tar kun oppdrag av en viss størrelse. Mindre oppdrag vil sendes videre til en av våre partnere.

Mvh,
Veriso Interactive
Chris Magnussen
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hvem er "våre partnere." som mindre kunder blir sendt til?
Kanskje greit å opplyse :)
 

trencH

Medlem
Hei! Vi tar som regel det meste av oppdragene selv, men er det snakk om oppdrag som for oss ikke vil være særlig lønnsomme, tar vi kontakt med bekjente personer eller firmaer som kan ta det. Dette fordi vi vil hjelpe alle uten å fylle opp egen tid med oppdrag som ikke ville vært lønnsomme for oss. Så svaret på spørsmålet er at det varierer fra oppdrag til oppdrag. Noen ganger bruker vi bekjente, andre ganger tar vi kontakt med firmaer vi kjenner. Håper det var godt nok svar! :)
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Håper det var godt nok svar! :)

Nei..det var overhodet et ekstremt dårlig svar.
Det styrker både deres rep og evt. firmas rep å få høre hvilke firma dere benytter. Om det er dere selv, ikke vær redd for å si dette (men uansett en dårlig start).

Og igjen...ekstremt dårlig svar!
 

trencH

Medlem
Oi, nå vet jeg ikke helt hvor mye innsikt du har når det kommer til konkurranse i bedriftsmarkedet i dag, men det virker noe snevert. Du antar altså at vi kaller oss selv våre egne partnere. Jeg klarer ikke se hva nytten av det vil være, kanskje du kan fortelle meg ?

Når jeg ikke oppgir partnere er det helt og holdent for ikke å la evt. oppdragsgivere gå direkte til partnerne, men heller gjennom oss. Vi vil derfor at oppdragsgiver kontakter oss først, slik at vi kan finne den partneren og få kickbacken derfra om vi ikke velger å ta det selv.

Var det et godt nok svar ?
 

trencH

Medlem
Tenkte jeg bare skulle svare på david's kommentar: som du kan se i den første posten har vi nettopp startet for oss selv. Det er fort gjort at egen web nedprioriteres til fordel for andre oppdrag. Vi jobber med det, men det handler som sagt om prioritering.

Om du kan gjøre det samme til halve prisen og fortsatt klare å dekke utgiftene dine synes jeg virkelig du burde fortsette med det :)
 

Gaasehud

Medlem
Tenkte jeg bare skulle svare på david's kommentar: som du kan se i den første posten har vi nettopp startet for oss selv. Det er fort gjort at egen web nedprioriteres til fordel for andre oppdrag. Vi jobber med det, men det handler som sagt om prioritering.

Om du kan gjøre det samme til halve prisen og fortsatt klare å dekke utgiftene dine synes jeg virkelig du burde fortsette med det :)


Dette forstår jeg godt. Du sier jo tydelig at dere akkurat har startet for dere selv, og da er jeg enig at egen web kan nedprioriteres til fordel for betalte oppdrag og oppbygging av portefølje. :)

Lykke til! :)
 

Hardway

Medlem
Noen som har hørt fra disse gutta? de forsvant bare plutselig fra overflaten... Ikke det jeg kjennetegner som seriøst.
 
Topp