Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ledig kontorlokaler/arbeidsplass - i Oslo

Er det noen som er interessert i kontorlokaler i Oslo?

Bedriften jeg jobber for, skal flytte inn i nyoppussede lokaler i neste uke.
Men de beregner nå at det er litt mer plass enn det faktiske behovet vårt, ettersom flere av ansatte skal jobbe on-site.

Vi har derfor følgende muligheter som blir tilgjengelig for utleie:
* Cellekontor
* Arbeidsplass i åpent landskap
* Eget kontor landskap med plass til flere arbeidsplasser

Inkludert i kontorlokalet er; full møblering, møterom, multifunksjons kopimaskin, høyhastighets Internettilgang (trådløst og trådbasert), strøm, felles kjøkken, kaffe-maskin og 24/7 adgangskort.

Lokalet er sentralt på Økern området, med gangavstand til T-bane og butikker. og ca 3 min. kjøretur til Carl Berners plass og E6.

Sjefen har ikke fastsatt pris enda, men vurderer å ligge på fra ca 2400,- pr. mnd.

Ta kontakt hvis dette er av interesse, sjefen er åpen for å inngå gode avtaler på dette tidspunktet! :)
 

hvaer

Medlem
Løp og kjøp! Hadde jeg ikke skulle flyttet til Bergen, så hadde jeg vurdert dette sterkt. Forresten, hvordan er det med parkeringsplasser?
 
Løp og kjøp!
:D

Det er flere parkeringsalternativer ved lokalet;
Det er reserverte parkeringsplasser rett ved inngangen til bygget, for leietakerene. Dette er veldig god løsning om man har kunder på besøk.
Også er det gateparkering langs hele bygget, og i nærområdet.
Og samt. er det mulighet til å leie parkeringsplass i oppvarmet underjordisk garasjeanlegg, noe som jeg foretrekker personlig, spesielt om vinteren! :cool:
 
feil del av oslo for meg, ellers hadde jeg slått til, for det er definitivt veldig fin pris :)

Er 7 min. med t-bane fra Jernbanetorget til kontoret, så kan passe de fleste. Men alle har ulike preferanser, så jeg forstår. :)

Er fin pris ja, ser at jeg glemte å nevne at prisen inkluderer felleskostnader til lokalet også. :)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hehe, tja, har vokst opp, bodd og jobba i Oslo Øst/sentrum i ca 34 år, så det meste av t-baneturer og liknende har jeg nesten like godt i hodet som trafikanten... men etter å ha flytta ut av Oslo skal jeg nemlig først inn til brygga, og evt deretter til stasjonen, så vente litt på t-banen, og deretter med t-banen... Lang erfaring tilsier at de minuttene med t-banen raskt betyr en halvtime fra båten er inne til jeg er på kontoret, og det gidder jeg ikke lenger ;)

Derfor vil jeg nok ha noe veldig nærme brygga, helst max ti minutter å gå (da slipper jeg også flere ledd med kollektivtrafikk med tilhørende venting osv), er det jeg har kommet fram til, så betaler jeg heller litt ekstra. En tusenlapp ekstra i måneden for kortere reisevei sparer man kjapt inn hvis man får 40 minutter mindre reise hver dag :)
 
Sist redigert:
ja, da skjønner jeg deg godt! :) Det er oftest beste alternativet å velge noe som minker flere ledd med kollektivtrafikk, spesielt mtp. daglige forsinkelser osv.osv.

Selv bor jeg ca 50 km unna Oslo, og velger å kjøre ned til kontoret daglig, fordi det er så begrenset med kollektivtrafikk her jeg bor, og må ha flere ledd med kollektivtrafikk som ikke er i samsvar med hverandre. Har avtalt arbeidstiden slik at jeg slipper trafikken ;) hehe
 
Topp