Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ledige annonseplasser på blind website

Status
Stengt for ytterligere svar.

mead123

Medlem
Hei!

Kommer med en ny vri her. Selger annonseplasser på nettsiden som jeg kommer blir offentlig i slutten av uken. Forventer store besøkstall.

Vrien her er at du kjøper annonseplasser på en nettside du ikke har sett, eller vet hvor populær den blir. Håper dette faller i smak.

Du får annonseplass i 3 måneder for 1400 kroner.

Det blir norske besøkende, og nettsiden har fått god respons av bekjente.
 

mead123

Medlem
Ja, jeg trenger virkelig 1400 kroner. Har spart opp til et nettside script, og nå mangler jeg bare 1400. Denne nettsiden kommer virkelig til å slå ann, og da er det dumt om 1400 kroner skal stoppe deg.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Et lite tips bare, siden du sier at du "nesten har spart opp til et script":

Hvis hele nettsiden din er basert på et ferdig script skal det MYE til for at det skal slå an så hissig som det du tydeligvis tror. Hvorfor? Jo fordi, hvis den er basert på et ferdig script - som i tillegg skal være så enkelt å sette opp at du kan kjøpe det nå og ha alt klart på fredag - da finnes det garantert MANGE som allerede kjører dette scriptet, og dermed har praktisk talt identiske konsepter som ditt.

Tror du må fortelle ganske mye mer for at noen skal være interesserte.
 

adeneo

Medlem
Vent nå litt, du skal lage en fantastisk ny nettside som kommer til slå an og trekke horder med folk, du trenger bare 1400,- for å kjøpe en ferdigløsning først?

Høres lovende ut, men det hadde vært greit å vite mer om hva dette er, og dersom det finnes et script fiks ferdig for dette, så er det vel neppe så revolusjonerende som du vil ha det til, og igjen, du kan ha verdens beste nettside, det er ikke dermed sagt at noen gidder å besøke den ?
 

mead123

Medlem
Hei dere. Grunnen til at jeg ikke kunne fortelle dere om nettsiden er fordi jeg får kanskje til en avtale med et annet firma. Og de ville ikke at jeg skulle forteller folk om den med det første. Venter derfor med å fortelle dere mer. Forstår derfor om ingen er interessert i annonseplass. Så da kan admin bare lukke dette innlegget.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp