Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Legge opp Reklame Filmene dine på en kjent Youtube Channel = kr 50,-

Nå lar Jeg Legge din reklamefilm på Min Kjente Youtube Channel for kr 100 = 2 stk. JonasPhilipe - YouTube den ligger oppi 12 038 Antall visninger på videoene Grunnen til At Jeg kan lar deg ha reklamefilmen din dere er pga. at fått enn flonkendene NY Channel Jonas Philipe Svendsen - YouTube i Prisen ligger Hele To reklamefilmer = 100 ,- Kr. dette Alt i fra firma til nettsteder er aktuellt !:)

PM, Meg eller Kjøp Via. Jeg kan Legge opp dine TO Reklamefilmer på min kjent Youtube-Channel for100 : JonasPhilipe - mikrojobb.no
 

JoachimO

Medlem
12k visninger er jo ikke engang i samme nabolag som å kunne kalles en "kjent" kanal.
Min har over 150k uten at jeg ville brukt det uttrykket...
 

picxx

Well-Known Member
Statistikken på "nye" youtube er på trynet, da det ikke lenger finnes et valg for å se antall kanalvisninger, men kun baserer seg på videovisninger, noe som i veldig liten grad forteller noe om hvor populær selve kanalen din er.
 

zechi

Medlem
12000 visninger gjør ikke kanalen din attraktiv for bedrifter som søker reklame på f.eks youtube kanaler.

Det som gjelder for å sikre at en youtube kanal får visninger er abonnentene kanalen din har. Du har 10 abonnenter, noe som vil si at man mere eller mindre er sikret 10 visninger om alle de abonnentene er aktive, noe som mest sannsynlig ikke er.

Hva som avgjør at videoer får visninger utenom at man har abonnenter er innholdet i videoene. Du har tydeligvis hatt noen form for "attraktiv" video (om man kan kalle det det) som har gjort at du har fått de visninger du har fått. En reklamefilm for et tilfeldig produkt vil virkelig ikke få så enkelt visninger om man ikke har mange abonnenter.

Kjente nettsider som betaler for visninger på youtube videoer betaler ca 2$ pr 1000 visning. Det er 11,5 kr pr 1000 visning. Noe som vil si for 12000 hadde du blitt betalt 137 kr. Du ønsker 100 kr for at du publiserer to videoer noe som vil si at jeg som "bedrift" vil helst se at de videoene du legger ut når 8500 visninger på mitt produkt om f.eks: loppefjerner.

Jeg ser for meg at det hadde fått maksimalt en 100 visninger på 1-2 uker, noe som egentlig ikke er noe som helst.
Jeg hadde anbefalt at bedriften som ønsker å gi produktene sine reklame, gjør det ved å lage en youtube-kanal selv.

Men du skal selvfølgelig få gjøre det du ønsker og jeg ønsker deg lykke til videre :)
 
Topp