Lenkebygging - freelancere

En tråd i 'Lenke-strategi' startet av DigiGirlK, 15 Jun 2017.

1. DigiGirlK

DigiGirlK New Member

Hei!

Er det noen her som har erfaring med å bruke freelancere for lenkebygging? Jeg har sett litt på freelance siden upwork for å finne en freelancer eller to til å hjelpe til med lenkebygging da dette kan være tidskrevende når man har andre aktiviteter på agendaen også.

Noen som vet noen bra sider for å finne freelancere, eller noen som har gode/dårlige erfaringer rundt dette?

Om noen har en side hvor vi kan publisere artikler i bytte mot en link, kan du gjerne ta kontakt i kommentarfeltet eller sende meg en PM.

Setter pris på alle tilbakemeldinger/svar.

Med vennlig hilsen,
    Kaya

2. pleb

pleb Medlem

Jeg har enda ikke hørt om noen som driver med slikt freelance-arbeid i Norge dessverre.

Har riktignok flere nettsider jeg både kan linke fra og ønsker linker til. Hvis dere er interessert i "A-B-C"-linkbytte, så kan du kontakte meg.

artikkelkatalog og DigiGirlK liker dette.
  3. René Munthe Eik Medlem

Denne karen her leverer vel en tjeneste som du tenker på. Men det virker litt humbug.

DigiGirlK liker dette.
  4. DigiGirlK

DigiGirlK New Member

Sender en PM :)

5. DigiGirlK

DigiGirlK New Member

Takk. Tar å sjekker ut siden. Enkelte "profesjonelle" tjenester er ikke alltid like bra, eller kan være litt "dodgy", men kan ta å sjekke ut hvilke type tjenester de kan tilby.

Del denne siden