Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lenkebytte

mkander

Medlem
Noen som vil bytte lenke med raskebiler.no? Isåfall legg til link "Raske Biler" og send meg en PM eller svar her. Linken du får er under "Relaterte sider" i høyrekolonne (sitewide).

hilsen Magnus
 

tulling99

Medlem
Har du noe trafikk da? Jeg har en side med PR3, c a r s - b a b e s .com.

Men jeg er redd jeg mister PR hvis jeg lenker til sider uten PR.
 

picxx

Well-Known Member
Men uansett, SEO-messig er det litt poengløst å bytte lenker med en PR0 side hvis man han PR3 selv. SÅnn generelt altså.

Spørs vel litt hva du er ute etter, om det er å få en høy plassering i SERP's eller om det er høy PR. Du trenger ikke nødvendigvis få en høy plassering i SERP's fordi om du har høy PR og visa verca.

Uansett, denne tråden handler ikke om SEO, så den som vil bytte lenker med mkander får sende han en pm, så tar vi seo pratet i en annen tråd.
 

Tonny Kluften

Administrator
Men uansett, SEO-messig er det litt poengløst å bytte lenker med en PR0 side hvis man han PR3 selv. SÅnn generelt altså.

Jeg må bare svare på dette. tulling99 har et bakvendt syn på dette. PR-messig er det poengløst å bytte lenker med en PR0 side. Men hvem i huleste bryr seg om PR? Det som teller er SERP og antall besøkende. SEO-messig derimot er det veldig bra å bytte lenker med en PR0 side hvis siden har relatert innhold.
 
Topp