Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lenkestrategi for nye sider

Dre_C

Medlem
Hvordan går dere frem for å bygge innlenker til nye sider? Er det noen faste kataloger dere registrerer dere på, eller er det andre måter dere bygger innlinker?
 

armando

New Member
Finnes det gratiskataloger hvor jeg kan definere anchor tags fritt? Brukte en del tid på å skaffe lenker inn til hjemmesiene til firma jeg jobber, før jeg kunne noe som helst om SEO og linkbyggin, men veldig mange av anchor tags'ene har fått mitt fornavn som anchor tag..
 
Sist redigert av en moderator:

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du kan desverre ikke definiere anchor tags fritt noen plass. For at html skal validere og at browsere skal forstå at siden inneholder et anchor element trenger du å bruke de standardiserte anchor start- og slutt-tags. Altså: <a> og </a>. Så en text som er utformet som <armando> vil aldri bli oppfattet av en UA som et start-tag for et anchor-element, og dermed vil siden ikke validere.
 

picxx

Well-Known Member
Finnes det gratiskataloger hvor jeg kan definere anchor tags fritt? Brukte en del tid på å skaffe lenker inn til hjemmesiene til firma jeg jobber, før jeg kunne noe som helst om SEO og linkbyggin, men veldig mange av anchor tags'ene har fått mitt fornavn som anchor tag..

Det er fordi mange kataloger har feltet "Navn" istedet for "tittel", og da skrev du sikkert inn navnet ditt selv, istedet for tittelen på websiden?
Sjekk og dobbelsjekk hva du skriver i hvilke felt.
 
Det er nok som Picxx sier.
Det samme skjer ganske ofte i min katalog også når noen skal legge inn
ett anonymt tips. Utrolig irriterende å skifte ut navnet
på personen med navnet på siden. Hadde jeg hatt "Tittel" på feltet,
hadde jeg vel fått vite tittelen til personene som tipser om en link.
"Kokekyndig maskinist med kjennskap til navigasjon." :)
 
Topp