Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Les mer...-link viser til hele saken uten readmore-adresse

Gaasehud

Medlem
Hei!

Beklager tittelen, vanskelig å forklare det i en setning. ;)

I WP har jeg lagt til en Gi kudos-knapp i Enkeltinnlegg (single.php). Denne gir kudos til saken som har den adressen som siden du er på. Men når noen trykker Les mer... på forsiden kommer de til http://example.com/saken#more-485, eller noe i den dur. Dermed finner ikke kudos saken med den tittelen fordi tittelen ikke har #more-opplegget.

Har noen et tips til hvordan jeg skal løse dette? Kan jeg eventuelt gjøre så Les mer-linken linker til saken og ikke #more-saken? Kunne noen vært så snille å komme med en kodesnutt? På forhånd takk! :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Dette kan du løse ved og endre linkene i themet ditt. Disse linkene du vil ha endret, forstår jeg er på fremsiden, da altså index.php.!

Tar jeg ikke feil, har du vel også slike linker som dette når du skal åpne en bloggpost fra arkivet også? Da må du også endre linkene i archive.php eller hva nå den fila heter.
 

Gaasehud

Medlem
Jo, takk Atle, var slik jeg tenkte også. Men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det? Hva skal readmore-linken linke til? Er ikke så god i php, skjønner systemet litt men er det en kode for saken uten "fra more-tegnet"? Hehe, dårlig til å forklare, håper noen skjønner hva jeg mener og kan hjelpe meg. :)
 

Gaasehud

Medlem
Ahhh, det beste svaret jeg kunne fått. :D Takk, takk, nå fungerer det perfekt.

Hehe, ser nå at jeg burde funnet ut det selv bare ved å se på hva tittelen linket til, men jaja. :p
 
Topp