Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lesernes VG: Gir høy trafikk

peterandrej

pensjonert moderator
Tenkte jeg bare skulle tipse om at VG kjører noe de kaller "Lesernes VG" (nederst på VG.no) der de plukker ut blogginnlegg fra eksterne kilder. VGnett har 1,5 mill lesere daglig, så dette gir litt trafikk. Jeg har selv blitt plukket ut flere ganger, og jevnt over har denne profileringen levert mellom 4000-5000 besøk i løpet av én dag.

Som her:
ishot-156.png


Måten du blir plukket ut på er vel ikke verre enn at du skriver et knakende godt blogginnlegg, samt å kanskje forfatte en mail til VG om at du har en blogg med mange knakende gode innlegg, så følger de med og plukker deg ut dersom du leverer noe av offentlig interesse.
 

picxx

Well-Known Member
Ja, vet om flere wf medlemmer som har faatt sine innlegg plukket ut der.
Trafikken varierer nok litt med hvor tabloid overskriften paa posten din er vil jeg tro.

Men ja, absolut et godt tips flere burde vaere oppmerksomme paa.
"Quality before quantity" ;)

p.s. Flere av de som er plukket ut har ikke gjort annet enn aa benytte seg av twingly, saa kan vaere en liten sammenheng der ;)
 

eplebiten

Medlem
Jeg har forsøkt meg med et hemningsløst frieri ... men det har fortsatt ikke virket. Men én dag skal jeg nok få det til.

PS: Derimot har 2 av de 3 forslagene jeg har sendt inn blitt presentert. (Det tredje var en av mine egne.)
 

magneda

New Member
Send gjerne tips

Hai, det er hovedsaklig jeg som redigerer Lesernes VG og jeg tar gjerne imot tips på gode blogger dere mener jeg bør vurdere. Vi har ingen absolutte kriterier for hva som får plass, men det hjelper om innlegget er dagsaktuelt og kan bidra til debatt. Send meg gjerne en epost på magnea@vg.no så jeg kan kikke på tipsene.
 
Topp