Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter du etter et bra sted å hoste dine sider?

Ultrahost

New Member
Hei alle sammen.

Jeg vil gjerne benytte meg av muligheten til å informere dere om vårt nye sted å hoste dine sider.

Vi i Ultrahost1 ønsker å gjøre alt vi kan for å gjøre dere som brukere fornøyd.
Du kan selv velge mellom dedikert server, vps, delt hosting eller om du vil ha med eller uten domene.
Vi har dedikerte servere helt opp til 1 TB.

Ønsker du mer informasjon kan du kontake oss på:

E-post: support@ultrahost1.com
Chat: Kundeweb - UltraHost1 Om chatten er tilgjengelig vil den være synlig nederst på nettleseren din.
Eller ved å bruke vår kontakt side brukerstøtte - UltraHost1

Dette vil være den letteste måten å kontakte oss på, da vi forsovet er mest online der.


Ultrahost1
En pålitelig og rimelig hosting tjeneste.
 

Eggan

medlem
Hvem er dere? Finner ingen bedrifter registrert som ULTRAHOST1.
.com domene registrert anonymt hjelper heller ikke på troverdigheten.
Edit: Er serverne lokalisert i USA?
 

Tony J

Alle skal få
Hei alle sammen.

Jeg vil gjerne benytte meg av muligheten til å informere dere om vårt nye sted å hoste dine sider.

Vi i Ultrahost1 ønsker å gjøre alt vi kan for å gjøre dere som brukere fornøyd.
Du kan selv velge mellom dedikert server, vps, delt hosting eller om du vil ha med eller uten domene.
Vi har dedikerte servere helt opp til 1 TB.

Ønsker du mer informasjon kan du kontake oss på:

E-post: support@ultrahost1.com
Chat: Kundeweb - UltraHost1 Om chatten er tilgjengelig vil den være synlig nederst på nettleseren din.
Eller ved å bruke vår kontakt side brukerstøtte - UltraHost1

Dette vil være den letteste måten å kontakte oss på, da vi forsovet er mest online der.


Ultrahost1
En pålitelig og rimelig hosting tjeneste.

Finnes det mer info på sidene om spesifikasjoner på serverne foruten lagringsplass og båndbredde?
 

Ultrahost

New Member
Om du tenker på om vi er regitstrert på brreg.no, så har vi simpelten ikke rukket det enda, men det kommer.

Hovedsakelig er vi 2 venner som har ønkser å gjøre hosting billigere, og ikke minst lettere.

Håper det svarte på ditt spørsmål :)
 

Ultrahost

New Member
Dere burde gjøre ferdig nettsidene før dere annonserer dem. Ser ut som om dere er mer ivrige etter å selge enn å levere et bra produkt...

Siden er så og si ferdig, men som alle andre er vi også iveri på å komme igang.

Og et bra og driftsikkert produkt leverer vi også. :)
 
Sist redigert:

hansson

Langveisfarende
Det er noen stygge skriveleifer her og der, blant annet i logobildet ("pålitilige" - skal være pålitelige og "web hosting tjeneste" - burde vel stå i flertall som webhosting-tjenester?).

Morsomt favicon, men er det meningen? Fronten på nettstedet gir meg assosiasjoner til Godaddy. Føler jeg har sett det før? Er det ei nettside som følger med på kjøpet når man åpner resellerkonto hos en eller annen? Kundeweben ser identisk ut som Solidhost sin, så nå ble jeg litt nysgjerrig.

Dere bør vise et sted om priser er inkl. eller eks. mva (dvs. før jeg kommer til kassen). Men det er kanskje litt kinkig i og med at dere ikke er MVA-pliktige enda. Syntes ellers det var litt radikalt å begynne å selge før firmaet faktisk er registrert. Det er jo ulovlig.

Her Webhotell - UltraHost1 burde det vært med om det er muligheter for dedikert IP og SSL-sertifikat.

Nettbutikkløsningen bør være bedre beskrevet. Er det en kjent løsning som f.eks. OSCommerce eller hva? Som de andre her skriver burde dere jo absolutt hatt bedre info om kjerneproduktet - serverne.
 

Ultrahost

New Member
Det er noen stygge skriveleifer her og der, blant annet i logobildet ("pålitilige" - skal være pålitelige og "web hosting tjeneste" - burde vel stå i flertall som webhosting-tjenester?).

Morsomt favicon, men er det meningen? Fronten på nettstedet gir meg assosiasjoner til Godaddy. Føler jeg har sett det før? Er det ei nettside som følger med på kjøpet når man åpner resellerkonto hos en eller annen? Kundeweben ser identisk ut som Solidhost sin, så nå ble jeg litt nysgjerrig.

Dere bør vise et sted om priser er inkl. eller eks. mva (dvs. før jeg kommer til kassen). Men det er kanskje litt kinkig i og med at dere ikke er MVA-pliktige enda. Syntes ellers det var litt radikalt å begynne å selge før firmaet faktisk er registrert. Det er jo ulovlig.

Her Webhotell - UltraHost1 burde det vært med om det er muligheter for dedikert IP og SSL-sertifikat.

Nettbutikkløsningen bør være bedre beskrevet. Er det en kjent løsning som f.eks. OSCommerce eller hva? Som de andre her skriver burde dere jo absolutt hatt bedre info om kjerneproduktet - serverne.

I forhold til skrive feilen i logoen så er den rettet opp i, tok bare litt tid før vi fant photoshop fila.

Må si at endelig kom det detaljert kitikk...
Først og fremst er et ikke ulovlig å drive før firma er registrert, eneste som er et krav at man skal registrere seg som mva pliktig den dag det er tjent 50.000 kr

Derimot det er ulovlig og ta mva før man er registrert som mva pliktig organisasjon.

Da det er snakk om informasjon om servere så, er det et tema som vi legger godt fokus på å publisere på websiden nå.
Og ikke minst info om nettbutikk løsning.

Det skal her sies at det er første gang vi driver innen denne sjangeren, men vi begge har god erfaring innen kundeservice og har et godt IT personell til å hjelpe til om det trengs.

Men synes dere andre som skal komme med kritikk, bør lære noe her. Vær spesefikk, det hjelper mye mer..
 

hansson

Langveisfarende
Enig, spesifikke tilbakemeldinger er mer konstruktive selv om de evt. er negative.

Det er ikke lovlig å utstede salgsdokumentasjon (fakturaer, kvitteringer...) hvis dere ikke har et orgnr., sånn at hvis mitt firma kjøper noe fra dere i dag, så får jeg en ugyldig kvittering til regnskapet mitt. Selv om det muligens er lovlig å drive forberedelser til lansering av nettstedet osv. uten å ha orgnummer så blir det problemer når dere skal ta betalt. Men dette fikser dere jo i løpet av noen få dager, så da er dere godt i gang. God info om firmaet og evt. eierne bør legges ut på nettstedet.
 

hansson

Langveisfarende
Det er selvfølgelig lovlig å gi ut en kvittering på salget fra privatpersonen Arne And, men da blir kontraktsforholdet mellom mitt firma og deres firma ugyldig i og med at firmaet ikke eksisterer. Dvs. at mitt firma har en kontrakt med Arne And, og ikke med Ultrahost1. Et ikke-eksisterende firma har ingen juridiske rettigheter.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Først og fremst er et ikke ulovlig å drive før firma er registrert, eneste som er et krav at man skal registrere seg som mva pliktig den dag det er tjent 50.000 kr

Pussig at dette skulle være tilfelle. Jeg tror jeg også later som om jeg starter et firma som selger hosting, nå bare lurer jeg på hvordan jeg skal få fakturert meg opp til 50 lapper når jeg ikke kan skrive et organisasjonsnummer på fakturaene....
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Burde dere ikke tilby .no-domene?

Og hva med deres eget domene, er det nå vi domenepirater høgger til og kjøper ultrahost1.no? :D
 
Topp