Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leter etter blogger som jeg kan sende vareprøver til.

eplebiten

Medlem
Jeg har i dag en liten nettbutikk som selger tilbehør for Mac og iPod som ikke selges av andre i Norge, og grunnet at jeg har et svært begrenset budsjett for markedsføring, så kan jeg tenke meg å gi ut noen vesker for iPod til noen eiere av blogger. Jeg er selvfølgelig på jakt etter blogger som har en del lesere, og hvor skribenten er villig til å skrive om vesken på bloggen. Bloggeren vil selvfølgelig få vesken uten å betale for den og personen for selv velge hvilken veske han/hun vil ha, men jeg ser da gjerne at han/hun skriver et innlegg om vesken. Hovedmerket mitt har etter min mening ganske unike vesker som skiller seg ut, og derfor vil jeg også gjerne markedsføre dem så godt som mulig.

Jeg selger nå vesker for følgende iPod-modeller: nano 3G, Touch og Classic, og jeg får tilsendt vesker for iPhone 3G i slutten av måneden.

En oversikt over produkter fra denne produsenten.

Så er det noen som har noen forslag?
 

Lucas Locke

http://p2part.com
Jeg tar gjerne på meg en slik oppgave. Bloggen det gjelder er p2part.com som egentlig skriver om alt mellom himmel og jord. Hovedfokuset er ment til å være på Film, musikk, teknologi og blogging. Send meg en PM hvis det høres interessant ut eller hvis dere trenger mer informasjon.
 

raakanin

Medlem
Jeg har i dag en liten nettbutikk som selger tilbehør for Mac og iPod som ikke selges av andre i Norge, og grunnet at jeg har et svært begrenset budsjett for markedsføring, så kan jeg tenke meg å gi ut noen vesker for iPod til noen eiere av blogger. Jeg er selvfølgelig på jakt etter blogger som har en del lesere, og hvor skribenten er villig til å skrive om vesken på bloggen. Bloggeren vil selvfølgelig få vesken uten å betale for den og personen for selv velge hvilken veske han/hun vil ha, men jeg ser da gjerne at han/hun skriver et innlegg om vesken. Hovedmerket mitt har etter min mening ganske unike vesker som skiller seg ut, og derfor vil jeg også gjerne markedsføre dem så godt som mulig.

Jeg selger nå vesker for følgende iPod-modeller: nano 3G, Touch og Classic, og jeg får tilsendt vesker for iPhone 3G i slutten av måneden.

En oversikt over produkter fra denne produsenten.

Så er det noen som har noen forslag?

Så lenge det er lov til å skrive sin oppriktige mening om produktet så er jeg interessert. Jeg kan skrive om det i Teknonytt hvis det blir aktuelt.
 

br2

Medlem
jeg tar gjerne imot!

jeg tar gjerne imot noen vareprøver, det behøver ikke være store greier men jeg vil gjerne fronte min nye blogg
med en konkuranse, i og med at jeg ikke har særlig mange lesere der atm og fordi den hovedsaklig vil være vinklet mot ungdommer som trenger litt mere å rutte med enklest mulig. jeg vil da selvfølgelig skrive en fyldig post om konkuransen og også henvise til den via mine 2 andre aktive blogger og mine 6 ikke så aktive blogger, jeg er interisert i det meste ifht konkuranser.
 

mumshome

New Member
Jeg gjør det gjerne!

Vi kan også godt sende litt vareprøver (t-skjorte/hettegenser) til bloggere som skriver "test" om dem. Trenger ikke være en "betalt mening", dvs nødvendigvis 100% positiv omtale, men vi vet at kvaliteten på det vi selger er så bra at det ikke bør bli noe problem.

Gjelder for duffywear.com.

Vet ikke hva slags trafikk du ser for deg - jeg har omtrent 1000 i uken pr. nå. Jeg omtaler gjerne gode produkter (hvis de ER gode, bør jo omtalen bli bra også;)), og legger også gjerne ut en link i sidefeltet mitt.

Bloggen finner du her

Den har vært så heldig å få en PR på 3.
 
Sist redigert:

Altberger

Medlem
Tilbyr deg poster som pinges og ranker høyt i Google

Søk selv i Google etter; Gratis telefon

Min post er på side nr 1
Bygge hus? Forbrukerguide for husbygging: Vil du ha helt gratis ...

Dette er en fersk blogg som likevel oppnår god SERP.
Det jeg kan love deg er et godt oppbygd innhold slik at DU skal bli synlig ved søk!

Sitter på 5 ulike blogger som kan være av interesse!
Send en pm om du er intr...

ps; Det er vel ikke antall lesere av bloggen som er viktigst? - Skulle tro det var hvor god SERP (search engine ranking position) man oppnådde som var viktigst jeg... ???

pps; Nei! jeg kan ikke love/garantere hvor bra/dårlig du vil rangere!
 
Sist redigert:
Topp