Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Lettjente penger

luftensbaron

New Member
Make Quick Money From Home As A SurveyTemple Member - World's Greatest Survey Site!

Gjennom denne siden kan du tjene 1000 dollar ++ ekstra i måneden hjemmefra! Du kan tjene penger på å svare på undersøkelser (gjennomsnittet ligger på 10-30 kroner per undersøkelse), åpne eposter med reklame, og mye mer.

Dette er perfekt for studenter, hjemmeværende foreldre, egentlig alle som har litt fritid og et ønske om å tjene enkle penger.

Jeg personlig var skeptisk til dette i begynnelsen, selv om jeg hadde kamerater som hadde tjent penger på dette. Men nå har jeg holdt på i to måneder og tjent over 1500 dollar på det. Forhåpentligvis trenger jeg ikke studielån til neste år!

For å registrere seg må en ut med et engangsbeløp på 49.99 dollar, men man får også en 8 ukers tilbakebetalingsfrist, hvis man ikke blir fornøyd.

Jeg vil ihvertfall anbefale dere å ta en titt: Make Quick Money From Home As A SurveyTemple Member - World's Greatest Survey Site!

Og, ja jeg får en vervepremie for denne linken, men det gjør ikke tilbudet dårligere, bare bedre! Bli medlem så får dere også muligheten til å verve folk.
 
Sist redigert av en moderator:

Msites Ltd

Livsnyter
De fleste av disse sidene er vel ikke noe særlig gode for oss nordeuropeere vel?

Mitt inntrykk er at det er lite undersøkelser for oss...... Men, har du klart å tjene 1500$ på to måneder er det jo greit hvis du ikke har brukt for mange timer på det da.
 

picxx

Well-Known Member
Det som alltid slår meg ved slike tilbud hvor man kan tjene opp til $1000 / dag er følgende:
Hvis dette virker, hvorfor i alle verden ansetter man ikke personer til å gjøre dette arbeidet for seg? Regnestykket er jo veldig enkelt.
Betal noen 1000.- / dag for å tjene 5000.- / dag.
Ansett 10 personer til å gjøre arbeidet....og pensjoner deg.

Forøvrig vil jeg vel tro at dette går inn under kategorien kreativ spam, ettersom det er første post på webforumet.
Om det ikke blir svart på spørsmål vil jeg nok tro denne tråden vil høre inn under kategorien "slettet" om ikke så lenge.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det kan jo hende at dette er good deal, jeg holder på med noe lignende selv, bare at det er gratis. (ikke så god betaling pr reklame da: $0,02 pr stk, men startet med $10 som jeg fikk, så er oppe i $10,20 nå).

Jeg skal prøve ut denne når jeg får lønn den 20ende, så kan jeg godt skrive litt om det på forumet her, om hvordan det går og hvor troverdig det er.
 

maggi

Medlem
Hei!

Vil bare si at jeg er selv medlem på SurveyTemple. Du får en oversikt over selskaper som betaler deg, men kun linkene, ikke direkte link til registreringsskjema, så det kan være litt vanskelig iblandt. Har vært medlem siden ifjor, og har ennå ikke tjent noen kontanter... De fleste norske spørreundersøkelsesfirmaene betaler deg i form av poeng som du kan veksle inn i forskjellige produkter. Men, må si at jeg får veldig få poeng per undersøkelse og må vel kanskje opp i et hundretalls undersøkelser før jeg kan bestille meg en vanlig DVD.

Derimot er det mye god informasjon å finne på denne siden samt andre ressurser og linker.
 

picxx

Well-Known Member
Siden tråden utartet til en nokså konstruktiv diskusjon blir den ikke slettet, men linkene til trådstarter er omgjorte til rene url'er til siden da det er tydelig at dette var ren spam fra den siden.
 
Topp