Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Leverandører av undertøy med trykk

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg er ute etter gstrenger, hotpants i første runde, men etterhvert topper, tskjorter og kanskje bikinier om mulig. Gjerne av litt bedre kvalitet. Jeg kunne tenke å bestille et lite parti, hvis noen her har eller vet om noen som selger slike artikler med trykk (og som ikke ødelegges etter første vask)?

Jeg vet det finnes sider lignende spreadshirt osv, men jeg er ikke interessert å betale 200 kroner plagget.

Her er et gstreng eksempel (NSFW): Break.com - Funny Pictures at Break Picture Gallery
 

U.S

New Member
Hei du

Det kan vel ordnes, men spørs jo hvor få av hvert produkt du vil ha.
Fabrikken jeg handler med har vanligvis et min. qty på 500 når man skal ha egen "design", men dette har jeg fått ned til 100.

Priseksempel på en jeans jeg har fått laget av eget design er ca 50 kr. Men en god del i frakt kommer jo selvfølgelig i tillegg.
Si i fra om det er noe sånt du er ute etter.
 

U.S

New Member
Får tak i alle slags klær. Problemet ligger vel i hvor mange du vil ha. Prisen går fort opp om man bestiller veldig lite.
Send meg litt mer info på anizane@hotmail.com , Hvor mange du vil ha, hva du maks betaler osv.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg er fortsatt på jakt etter noen som trykker på klær, og selvfølgelig skaffer klær å trykke på.

Skjønner desverre ikke tysk, så den siste siden hjalp lite..

Jakter hovedsakelig etter:

- String
- Hotpants
- Singlet

Vil helst ha alt fra samme leverandør..
 
Topp