Kjapp og trygg hosting for Wordpress

LG 22" fra elkjøp til 1 995,-

Ståle

Medlem
Ok, jeg sitter med en 22" fra acer fra før, men har en stund nå gått med en tanke om å kjøpe en til. Har absolutt ikke bruk for det, men det er jo stilig! :D (Må jo gå ann å finne et nytteområde for den, og kanskje øke produktiviteten også. :))

Iallefall, fikk reklamebladet fra Elkjøp idag, og ser de har en 22" fra LG til latterlige 1 995kr. Noen som har erfaringer med denne? Her er litt spec:

l225wssf_mx.jpg

Skjermtype LCD
Skjermstørrelse i tommer 22,00
Standard WSXGA+
Maks oppløsning 1680 x 1050
Anbefalt oppløsning 1680 x 1050
Responstid i ms 5
Kontrast 3000:1
Lysstyrke (cd/m2) 300
Integrerte høyttalere nei
OSD ja
Tilkoblinger VGA (Analog 15-pin mini d-sub)
Kompatibilitet PC
Kabler inkludert ja
Programvare inkludert ja
Høyde i cm 42,30
Bredde i cm 50,10
Dybde i cm 23,39
Vekt i kg 5,65

Elkjøp - LG 22" LCD
 

Msites Ltd

Livsnyter
Å bruke to skjermer i det daglige arbeidet er nesten et must...... hehe..... i alle fall meget praktisk og behagelig!

Vet de fleste sitter i Norge, men jeg fikk også brosjyre fra Elkjøp, eller Elgiganten som det heter her i Danmark, og der får vi en 20" til 1499,- BenQ ;-) Nice price!
 

Ståle

Medlem
Jaja, da var skjermen kjøpt, og satt opp. :) Ble stilig! Hehe.

Men, gikk på en liten bomert. Skjermen levers KUN med VGA kabel, og har kun VGA inngang. Siden skjermkortet mitt kun har DVI utanganger måtte jeg gå til innkjøp av et adapter som kostet 120kr. Ikke så alt for dyrt, men verdt og merke seg.

Ellers så er skjermen svært pen å se på, og bildet er upåklagelig! Jeg driver å utforsker litt med hvordan jeg skal jobbe nå. :)
 
Topp