Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Link watcher

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Hei,

Er det noen som vet om det finnes noen link watcher verktøy?

Det jeg mener er et verktøy hvor jeg kan legge til en side jeg vil "overvåke" om den inneholder en lenke til en annen side, og at jeg kan bli varslet om det hvis lenken forsvinner.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
nei, tenkte mer på når jeg driver å sniker inn lenker i drøssevis av wikipedia artikler, hos lenkepartnere og andre steder, så er det litt vanskelig å holde oversikt. Og spesielt med lenkepartnere, så ønsker jeg ikke lenke til dem et sekund mer om dem ikke lenker til meg!

jeg tror det var brukernavn som brukte "linkbondegård" først. Og det er uten tvil den kuleste fornorskingen jeg har hørt :)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Nope, jeg er i en innsamlingsfase om dagen. Drifter eller oppdaterer ingen nettsider om dagen, fokuserer 100% på innsamling av content og informasjon, utvikling av sider og finne relevante verktøy og bygge nettverk. Lader opp til Australia.
 

Gomlers

Member
Ahh =)

Bra link picxx. Sånne salgssider pleier å selge god programvare!

Jeg lurer skikkelig på hva Kenneth har gjort på DP?
 

picxx

Well-Known Member
Ahh =)

Bra link picxx. Sånne salgssider pleier å selge god programvare!

Unique and Innovative Professional Web Solutions and Technologies for Your Successful Online Business

Selv har jeg kjøpt, og bruker 5 script denne mannen har kodet.
Han er også ekstrem når det gjelder support, er lett tilgjengelig via sitt eget og andre forum og er alldeles ikke overpriset.

Det ser litt ut som en clickbankside, enig i det, men det er kun en mann som står bak, og han tar _ikke_ betalt via clickbank ;)
 
Topp