Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Linkpartnere.

Energy

Medlem
Har bestemt meg for å bruke mye av tiden på SEO i 2008, og starter nå med linkpartnere.
Driver dinstartside.no -Nyheter Værmelding Nettaviser Konkurranse Linker! og er nå på jakt etter andre som ønsker linkbytte.

Det er også ønskelig å komme i kontakt med andre som har lyst til å levere RSS feed til kategorisidene slik som Webforumet.no gjør under kategorien web-utvikling.

Er det noen som har forslag til et samarbeid, ta kontakt på
post(a)dinstartside.no
 

sKrud

Meget sliten student
kunne jo ha levert rss feed til siden om du hadde hatt en spill kategori, men fant ikke det på listen din..

Uansett du kan jo legge til feeden om du vil..: Spillnett.no

Tror ikke spill siden er noe god linkpartner for deg, men er nok av andre som driver sider som er i samme kategori som din her inne..
 

picxx

Well-Known Member
Jeg har noen rss feed jeg sikkert kunne bidratt med.
Det beste hadde vel da vært en a-b-c eller a-b c-d linking.
Skal sende deg en mail i morgen med noen (gode?) forslag jeg :)
 

gano

Medlem
Du har laget en meget god startside! Jobber selv med samme konsept - keyweb.no. Å konkurrere med de store på dette området er ikke enkelt, men ideene er mange på hvordan nettstedet skal forbedres og kunne ta opp kampen etterhvert:)

Kan gjerne gå inn på et lenkesamarbeid med deg. Har forøverig som sKrud en egen spillside med RSS-feeds for nye spill. Legger ut nye nettspill hver dag på Spill Arkaden - Gratis online nettspill, så her har du anledning til å legge inn en feed med høy oppdateringsfrekvens. Se gjerne på fremsiden til keyweb.no, der har jeg integrert feeden.
 

Energy

Medlem
Tilbakemelding.

Flott om Dere sender en mail med litt forslag:
post(a)dinstartside.no

Ja, jeg er ganske fornøyd med produktet. Ser at startsiden.no har tatt etter når det gjelder søkeboksene mine også...
 

picxx

Well-Known Member
Drar opp denne tråden for å gjøre de som hadde linkbytter fra forsiden på dinstartside oppmerksom på at disse nå er rippet ned. FYI.
 

Energy

Medlem
Omlegging..

Har hatt en del omlegging på hovedsiden, derfor er disse flyttet til en annen side intil videre bare for å ha oversikten over hvem og hvor. Det er ingen som er glemt.

Forøvrig så har jeg gjort meg tanker om at en link i forbindelse med mye tekst kanskje har mer effekt enn en vanlig rein link. Vurdere derfor å endre på Din startsides venner, der man faktisk skiver ti tolv linjer med tekst som er relevant, samt at man linker 2 ganger innenfor teksten.
Tror faktisk at dette vil ha mer relevanse og kraft enn en vanlig link.
Noen som har gjort seg noe tanker om tilsvarende?

Utover dette... Linkene er panisk lagt til på hovedsiden igjen. NP

Beklager selvfølgelig at det ikke er gitt beskjed om dette, håper forøvrig at lista for tilgivelse ligger ganske lavt.
 
Sist redigert:
Topp