Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Liste med 345 utløpte NO-domener med kun ett ord selges!

Bjørn

Domenespekulant
Jeg har nå etter endel arbeid utarbeidet en liste over hele 345 NO-domener. Listen inneholder kun ett-ords domener. Dette er med stor sannsynhet den beste listen over utløpte norske domener, som noen gang er samlet!

Dette er norske ord fra 3 bokstaver og oppover, inkl. noen få æøa-ord.
Mange av domenene er idéele for å starte en webside eller blogg. Ikke minst er mange av domenene meget gode og vil for den rette domenespekulant, enkelt kunne inkassere en god slump penger.

Garanti: Alle domenene er i skrivende stund fortsatt ledige på domenemarkedet. Hele listen ble sist sjekket den 21. februar 2009. Prisen for hele listen på 345 domener er kun kr. 199,-. En svært rimelig sum, med tanke på hva du får igjen! Av erfaring vet jeg at flere av domenene er mulig å selge med god fortjeneste, for de som ønsker det. Det er derfor en fordel å være rask med å kjøpe denne eksklusive listen. Det gis ingen refund pga varens art.

Listen har en pris på kun kr. 199,-. Betaling kan skje via PayPal eller via nettbank til vårt bankkontonummer. Oppgi hva som er ønskelig. Listen sendes såfort betaling er registrert!

- Bestilling gjøres via epost til post[at]domenebloggen.no eller send meg en PM.
 

Bjørn

Domenespekulant
De fleste er ledige, men endel er blitt registrert. Derav prisreduksjonen på 50%. Det er mye arbeid å sjekke hele lista på nytt, men tok akkurat en test av de 15 første domenene på lista. Kun ett av de er blitt registert!
 

Bjørn

Domenespekulant
Å sjekke over 300 NO-domener samtidig??? Så vidt meg bekjent, er det ingen lettvint løsning på dette, men man må sjekke 1 og 1 domene. Vet at noen utenlandske hoster tilbyr å sjekke inntil 500 domener samtidig, men dette gjelder ikke NO-domener. Hvis det virkelig er noen norske hoster som har en slik løsning, så send meg gjerne en lenke til dem :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Tusen takk, kongen :) Skjønner virkelig ikke hvordan jeg har unngått å se denne tjenesten :(

Sparer definitivt mye tid ;)

63 av domenene er nå registrert. 282 er fortsatt tilgjengelige.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Kan være en grei tjeneste *tenke tenke*

Få ut de mest brukte søkeordene (google zeitgeist), finn varianter (google adwords api), sjekke med norid.no eller en hvilken som helst whois-server... Kan bli automatisert.
Så en affialiate for registrering.
 
Topp